حالت تاریک
  • شنبه, 1403/03/12 شمسی | 2024/06/01 میلادی
فرمانده قرارگاه راهیان‌نور سپاه استان سمنان خبر داد:

استقبال کم‌نظیر دانش‌آموزان سمنانی از اردوی راهیان‌نور

استقبال کم‌نظیر دانش‌آموزان سمنانی از اردوی راهیان‌نور

فرمانده قرارگاه راهیان‌نور سپاه استان سمنان از برنامه‌ریزی جهت اعزام بیش از 2 هزار و 500 دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور خبر داد و گفت: خوشبختانه استقبال دانش آموزان از اردوی راهیان امسال بی‌نظیر بوده است.

علی خالقیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به آغاز اعزام کاروان‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی استان سمنان از هفته اول آذر ماه سال جاری گفت: با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی اعزام ۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در دستور کار قرار دارد.

 

فرمانده قرار گاه راهیان‌نور سپاه استان سمنان در ادامه افزود: اعزام کاروان‌های دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه در حال انجام است و با توجه به ثبت‌نام بیش از یک هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز دختر تاکنون حدود ۷۰۰ نفر در منطقه حضور یافته و مابقی دانش‌آموزان در حال اعزام هستند.

 

وی با بیان اینکه اعزام دانش‌آموزی راهیان نور تا پایان آذرماه برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: پس از گروه‌های دانش‌آموزی، اعزام دانشجویان در دی‌ماه و سپس اقشار بسیج  و نهایتأ در اسفندماه گروه‌های مردمی انجام خواهد شد.

 

بنا به گفته خالقیان، بازدید از یادمان‌های جنوب غرب کشور مانند هویزه، شلمچه و … از جمله برنامه‌های راهیان‌نور سال جاری برای دانش‌آموزان متوسط اول و دوم مدارس استان سمنان خواهد بود.

 

فرمانده قرار گاه راهیان نور سپاه استان سمنان، ادغام اردوی راهیان‌پیشرف و راهیان‌نور با رویکرد تبیینی را از اهداف اردوی راهیان‌نور امسال دانست و افزود: براساس تجارب موفق اردوهای راهیان پیشرفت، برنامه‌ریزی درخصوص بهره‌گیری از ظرفیت برجسته دستاوردها و افتخارات علمی، صنعتی و فناوری‌های مختلف در استان خوزستان جهت بازدید از مکان‌هایی همچون سد کرخه در دستور کار قرار گرفته است.

 

خالقیان ابراز کرد: تمهیدات ویژه‌ای برای خدمت‌رسانی و استمرار ارتباط با زائران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته شده است.

 

این مقام مسئول در نهایت خاطرنشان کرد: خوشبختانه استقبال دانش‌آموزان از اردوی راهیان امسال بی‌نظیر بوده اما مسئولین توان پشتیبانی و حمایت لازم را نداشتند که این موضوع برای سال‌های آتی می‌بایست مورد اهتمام جدی مسئولین استانی قرار گیرد.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از