حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
فرماندار گرمسار:

1 هزار و ۵۰۰ نفر مجری انتخابات هستند

1 هزار و ۵۰۰ نفر مجری انتخابات هستند

فرماندار گرمسار گفت: بیش از 1 هزار و ۵۰۰ نفر به‌صورت مستقیم در ۷۰ شعبه اخذ رأی حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان در غرب استان سمنان مشارکت می‌کنند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، رضا خانی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات گفت: رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت را در خصوص برگزاری هرچه بهتر انتخابات ۱۱ اسفند اعلام کردند که ملاک فعالیت ستاد انتخابات حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان قرار گرفت.

 فرماندار گرمسار افزود: در این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ۷۰ شعبه اخذ رأی بیشتر در اماکن عمومی از جمله مساجد، بانک و برخی از مدارس ساماندهی شده است.

 وی ابراز کرد: بیش از1 هزار و ۵۰۰ نفر در برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان مشارکت دارند و آموزش‌های لازم برای افراد فعال در شعبه‌ها در مسئولیت‌های مختلف، ارائه شده است.

خانی خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان ۱۹ نفر نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند و در استان سمنان دو نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری از  صبح فردا جمعه ۱۱ اسفند در معرض رأی مردم قرار می‌گیرند.

 فرماندار گرمسار با تأکید بر اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات دشمنان انقلاب را از دستیابی به اهداف و توطئه‌های خصمانه آنان ناامید می‌کند، افزود: توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به موضوع مشارکت و جنگ ترکیبی از سوی دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات می‌تواند بهترین نشانگر برای یافتن مسیر صحیح باشد.

گفتنی است در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان ۲۸ نفر ثبت‌نام کرده و تأیید صلاحیت شده بودند که در نهایت تعدادشان به ۱۹ نفر برای رقابت در روز انتخابات رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از