حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/08 شمسی | 2024/09/29 میلادی
اقدام شنیع رژیم صهیونیستی از استیصال بود
کارشناس مسائل بین‌الملل:

اقدام شنیع رژیم صهیونیستی از استیصال بود

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: اقدام شنیع و بزدلانه رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان از سر استیصال و درماندگی بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با بیان اینکه پایه رژیم صهیونیستی بر اساس ترور است، گفت: باید ماهیت این رژیم غاصب را شناخت؛ چراکه بیشترین ترور را در منطقه انجام داده و آن را نیز اعلام کرده است.

کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به اینکه در این مدت رژیم صهیونیستی غزه را ویران کرده است، افزود: این رژیم جنایت‌کار از لحاظ ساختار بیش از ۸۵ درصد ویرانی در این منطقه ایجاد کرده و ۳۰ هزار زن و کودک غزه‌ای را به شهادت رسانده است.

وی با اشاره به اینکه رژیم جنایت‌کار صهیونیستی حوادث تروریستی اخیر را از سر استیصال و درماندگی انجام داد، بیان کرد: رژیم صهیونیستی با اجرای عملیات طوفان‌الاقصی نتوانستند قدرت خود را بازیابی کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه انفجار پیجرها در لبنان از دیگر جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی است، اظهار کرد: قطعاً رژیم جنایت‌کار صهیونیستی تقاص اقدام بزدلانه خود را خواهد داد.

این کارشناس بین‌الملل همچنین تصریح کرد: رژیم جنایت‌کار صهیونیستی از سر استیصال اسماعیل هنیه را در خاک ایران به شهادت رساند و شهدای بزرگ مقاومت را ترور کرد و در جای جای دنیا ضربات متعددی زد.

وی با اشاره به حمایت آمریکا از رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی بیان کرد: هیچ اقدام و جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه جدای از آمریکا نیست و ایالات متحده هنوز با تمام توان از این رژیم غاصب حمایت می‌کند.

ابراهیمی در خصوص بودجه آمریکا جهت حمایت از رژیم صهیونیستی اظهار کرد: طی سال‌های قبل بیشترین بودجه‌ای که برای کمک به رژیم صهیونیستی اختصاص می‌دادند بالغ بر ۵ میلیارد دلار بود اما در چند ماه اخیر بودجه ۲۸ میلیارد دلاری جهت حمایت از جنایات این رژیم را تصویب کرده‌اند.

وی همچنین تصریح کرد: آمریکا تمام سیستم پدافندی و ناوهای هزینه‌بر و بسیار بزرگ و خاص خود را به منطقه جهت حمایت از رژیم صهیونیستی آورده است تا در جنایات این رژیم دست داشته باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از