حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/04/12 شمسی | 2024/07/02 میلادی
سرپرست هلال‌احمر استان سمنان خبر داد:

امدادرسانی هلال‌احمر سمنان به ۲۱۱ حادثه‌دیده

امدادرسانی هلال‌احمر سمنان به ۲۱۱ حادثه‌دیده

سرپرست هلال‌احمر استان سمنان گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان در دور اول تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ به ۲۱۱ حادثه‌دیده و ۱۲۸ مصدوم به‌ویژه در حوادث جاده‌ای و تصادفات امدادرسانی کردند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حسین درخشان روز یکشنبه گفت: جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در طرح نوروزی به ۲۱۱ حادثه‌دیده و ۱۲۸ مصدوم خدمت‌رسانی و ۳۱ مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کرد.

 سرپرست هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به اینکه ۱۵ پایگاه جاده‌ای و پنج پایگاه موقت در طرح امداد و نجات نوروزی ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به مردم است، افزود: دو پایگاه امداد نجات هلال‌احمر استان در طرح امداد و نجات نوروزی بانوان هستند که یک پایگاه در ورودی سمنان و یک پایگاه در خروجی شاهرود فعال است.

 وی در ادامه افزود: روزانه ۲۰ پایگاه ثابت و موقت هلال‌احمر استان سمنان با ۱۹ دستگاه آمبولانس، ۱۳ خودروی امداد و نجات و یک فروند بالگرد به‌منظور امدادرسانی و رهاسازی مصدومان آماده‌به‌کار است.

درخشان تصریح کرد: ۱۱۵ امدادگر جمعیت هلال‌احمر این استان برای خدمت‌رسانی به مردم در نوروز ۱۴۰۳ آماده‌باش هستند و آمادگی امدادرسانی در حوادث جاده‌ای و حوادث غیرمترقبه مانند سیل، مفقودی، برف و کولاک دارند.

 سرپرست هلال‌احمر استان سمنان خاطرنشان کرد: طرح امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۲ آغاز شد و تا پانزدهم تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ ادامه دارد.

 این مقام مسئول ابراز کرد: جمعیت هلال‌احمر طی ۸۵ مأموریت در نقاط مختلف استان سمنان از زمان آغاز طرح نوروزی تا سوم فروردین به مسافران خدمات امداد و نجات ارائه کرد که بیشترین مأموریت‌ها مربوط به شهرستان سمنان و آرادان بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از