حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
کارشناس سیاسی:

امروز کشور نیازمند همدلی و اتّحاد است

امروز کشور نیازمند همدلی و اتّحاد است

کارشناس سیاسی گفت: امروز دشمنان زخم‌خورده از ایران به دنبال انتقام گرفتن هستند و باید با اتحاد و همدلی توطئه شوم آنها را خنثی کنیم.

سید محمدحسن موسویان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به ضایعه رخ  داده برای رئیس‌جمهور مردمی جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه گفت: جمهوری اسلامی در گذشته نیز چنین حوادث تلخی را با از دست دادن شهید رجایی تجربه کرده؛ اما همانند کوه استوار و باصلابت به مسیر خود ادامه داده است.

این کارشناس سیاسی در ادامه ابراز کرد: امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و همدلی نیاز دارد؛ زیرا دشمنان زخم‌خورده از جمهوری اسلامی ایران از آشوب داخلی به دنبال انتقام گرفتن هستند.

وی همچنین تصریح کرد: انظار می‌رود مردم ایران اسلامی با یک تشییع باشکوه مانند آنچه در شهادت حاج‌قاسم رقم خورد، بار دیگر اتحاد خود را به رخ جهانیان کشانده و مسیر توطئه دشمن را ببندند.

بنا به گفته موسویان این بلای امتحان الهی برای مردم ایران است که می‌بایست با صبر و استقامت از سر گذرانده شود.

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی مردم خدمت و تلاش بود، افزود: وی در جمله‌ای بیان کرده بود که من هم مانند استاد خود شهید بهشتی از ناملایمات نمی‌ترسم و در راه خدمت همه چیز را خواهم گذاشت.

موسویان در نهایت بیان کرد: شهید راه خدمت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان در راه اسلام و وطن جان خود را تقدیم کردند و مردم ایران قدردان این زحمات هستند و در ادامه مسیر انقلاب اسلامی پرصلابت و باشکوه مسیر را ادامه خواهند داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از