حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/01 شمسی | 2024/08/22 میلادی
یادداشت؛

شکست پروژه تحریم انتخابات

شکست پروژه تحریم انتخابات

دشمنان انقلاب که مانند همیشه بر طبل عدم مشارکت در انتخابات می کوبیدند، این‌بار نیز با حضور حداکثری مردم در انتخابات شکست خوردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حسین هراسانیان، فعال سیاسی در یادداشتی اختصاصی نوشت: طبق مشاهدات میدانی و رصد فعالیت دشمن در فتنه ترکیبی ۱۴۰۱ و مخصوصاً تحرکات هوشمندانه آنها در ایام انتخابات، به جرأت می‌توان گفت یکی از بزرگ‌ترین دسیسه‌های دشمنان برنامه‌ریزی دقیق جهت ایجاد شکاف قومیتی و فرهنگی و حتی جغرافیایی در چند سال اخیر در بین اقوام و قومیت‌های مختلف ایران بوده که اوج این حرکت را در فتنه ترکیبی سال ۱۴۰۱ شاهد بودیم.

 دشمنان اسلام در چند سال اخیر شبانه‌روز بر طبل «عدم مشارکت در انتخابات» می‌کوبیدند و پروژه تحریم انتخابات را به‌طورجدی دنبال می‌کردند چرا که با تخریب و تحریف نظام به دنبال جلوگیری از انتشار بزرگ‌ترین انقلاب مردمی جهان با محوریت ایران به کل آزادی‌خواهان جهان بودند تا مردم جهان را از ماهیت اسلام و انقلاب اسلامی و فرهنگ مقاومت منحرف کنند.

از دستاوردهای بسیار مهم این انتخابات با مشارکت نسبتاً خوب این بود که جریاناتی که خود همیشه به‌عنوان پیاده‌نظام دشمن به عدم سلامت انتخابات دامن می‌زدند و مردم را علیه حاکمیت و نظام تحریک می‌کردند ناچار به اعتراف به‌سلامت انتخابات و حتی حضور در انتخابات شدند.

علی‌رغم بمباران رسانه‌ای دشمن، بازهم این بار شاهد حضور اکثر مردم و حتی احترام به آراء تمامی اقشار ملی - مذهبی و سلایق و قومیت‌های مختلف در انتخابات بودیم و این همان موضوع بی‌نظیری است که مایه خوشحالی رهبر حکیم انقلاب اسلامی است.

 اگرچه قطعاً با روی کار آمدن برخی جریانات سیاسی که تکیه کمتری بر توان داخل و جوانان داشته و تمایل به غرب دارند، حرکت موتور انقلاب کند خواهد شد؛ ولی حضور پرشور مردمی در انتخابات ۱۴۰۳ که سال‌ها دشمن آن‌ها را علیه حاکمیت تحریک کرده و به دنبال تجزیه آنان از کشور و نظام بود از یک سو و از سوی دیگر اثبات سلامت کامل انتخابات و احترام حاکمیت مانند همیشه به آراء مردم و جناح‌های مختلف سیاسی، در حقیقت باعث «خنثی‌سازی بزرگ‌ترین عملیات تجزیه‌طلبانه و تفرقه‌انگیزانه دشمن» بود که حقیقتاً به دست حکیم قادر متعال صورت پذیرفت.

یادداشت: حسین هراسانیان- فعال سیاسی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از