حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/04/12 شمسی | 2024/07/02 میلادی
فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد:

انجام ۳ مأموریت در شرق استان سمنان

انجام ۳ مأموریت در شرق استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه مأموریت ویژه پلیسی طی شبانه‌روز گذشته در شرق استان سمنان خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها سه نفر دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، جلیل موقوفه‌ای صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه‌روز گذشته دو مأموریت در شاهرود و یک مأموریت در میامی انجام گرفته است، ابراز داشت: در هر کدام از این عملیات‌ها یک نفر و مجموعاً سه نفر دستگیر شدند.

وی بابیان اینکه سارق اماکن دولتی توسط مأموران انتظامی بخش بسطام در مخفی‌گاه خود دستگیر شد، افزود: از محل نگهداری اشیاء سرقتی تعدادی اموال دولتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سارق اماکن خصوصی در یکی از روستاهای جنوبی شهرستان شاهرود به دام پلیس افتاد، ابراز داشت: این متهم ۴۱ ساله و سابقه‌دار در حال فرار از دیوار باغی توسط مأموران دستگیر شد.

موقوفه‌ای با بیان اینکه این فرد به انجام ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرده است، تصریح کرد: لوازم خانه‌باغ و محصولات باغی از جمله سرقت‌های انجام گرفته توسط این فرد بوده است.

وی از توقیف و دستگیری راننده حامل  3 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال در میامی خبر داد و افزود: این خودرو از گرگان به سمت زاهدان در تردد بود که با هوشیاری مأموران انتظامی از حرکت ایستاد.

منبع: خبرگزاری مهر 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از