حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

انسجام جبهه مقاومت مدیون حاج‌قاسم و سیدرضی است

انسجام جبهه مقاومت مدیون حاج‌قاسم و سیدرضی است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز به برکت مجاهدت‌ها و هدایتگری‌های خالصانهٔ شهدای جبهه مقاومت شاهد هستیم که جبهه مقاومت در شرق مدیترانه در سوریه و لبنان یک آرایش منسجمی در منطقه خاورمیانه به خود گرفته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی و همچنین بزرگداشت شهید جبهه مقاومت سیدرضی موسوی صبح امروز در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد (عج)  با حضور جمع کثیری از مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان سمنان و همچنین مسئولین استانی برگزار شد.

سردار منصور شوقانی، در مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی و بزرگداشت شهید سیدرضی موسوی با اشاره به تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی سرداران جبهه مقاومت (شهید سیدرضی موسوی و حاج‌قاسم سلیمانی) گفت: امروز به برکت مجاهدت‌ها و هدایتگری‌های  خالصانهٔ این شهیدان شاهد هستیم که جبهه مقاومت در شرق مدیترانه در سوریه و لبنان یک آرایش منسجمی در منطقه خاورمیانه به خود گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با مقاومت و مجاهدت، ایثارگری رزمندگان جبهه مقاومت و هدایتگری و فرماندهی فرماندهان سرافراز اسلام این هدایت صورت‌گرفته و اسرائیل غاصب در هراس و یاس و ناامیدی دست‌وپا می‌زند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره  به جایگاه و نقش‌برجسته و ارزشمند زن در رویکرد اسلامی افزود:  همسر و فرزند شهید سیدرضی موسوی به تاسی از بانوی دوعالم چهل سال در راه اسلام به همراه همسر خود مجاهدت کرده و سختی مهاجرت را به جان خریدند تا امروز شاهد اعتلای جهان اسلام باشیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز یک‌بار دیگر با شهدا به‌ویژه شهید سیدرضی موسوی و شهید قاسم سلیمانی هم پیمان می‌شویم یادآور شد: همه ما باید در راستای پیروزی جبهه مقاومت و اعتلای انقلاب اسلامی در جهان اسلام سربازی ولایت را برعهده داشته باشیم.

گفتنی است در ادامه این مراسم سردار نوعی اقدم هم‌رزم شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهید سیدرضی موسوی به بیان خاطراتی از این دو شهید بزرگوار پرداخت و در نهایت نیز این مراسم با مداحی مداح اهل‌بیت حاج مهدی مختاری پایان پذیرفت.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از