حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان:

پرستاران بالاترین صحنه‌های ایثار را به نمایش گذاشتند

پرستاران بالاترین صحنه‌های ایثار را به نمایش گذاشتند

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان گفت: ایثار پرستار با روح بزرگ و قلبی مهربان موجب سربلندی کشور ایران شده است.

کبری اعرابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» ضمن تبریک و گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: حضرت زینب (س) با همه مصیبت‌ها و روزهای سختی که گذراند باز هم رسالت مهم نگهداری و تبلیغ از نهضت حسینی را به‌خوبی انجام داد و با پرستاری بیمار کربلا و تحمل آن همه سختی و ناملایمات، آنی فروگذار نبود و تا آخرین رمق، دین خود را به مکتب و رهبرش ادا کرد.



مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان در ادامه افزود: در کشور ایران پرستاران ما در همه زمینه‌ها مخصوصاً در دوران کرونا همانند حضرت زینب (س) از هیچ تلاش و کوششی روی‌گردان نبودند و حتی از سلامتی و خانواده خود نیز گذشتند تا بتوانند در کنار مردم این بحران را بگذارنند.



اعرابی اظهار کرد: ملت ایران قدر پرستاران کشور را دانسته و می‌دانند که پرستاران زحمت‌کش روزانه چه رنج‌ها و مشقت‌هایی را متحمل می‌شوند؛ اما با صبر و بردباری و الگو قراردادن استقامت حضرت زینب (س) از هیچ کوشش و تلاشی برای بیماران کوتاهی نمی‌کنند.



وی در ادامه با تجلیل از یاد و نام شهدای پرستار صدر اسلام تاکنون به‌ویژه شهدای دوران کرونا، افزود: پرستار باروح بزرگ و قلبی مهربان موجب سربلندی کشور ایران هستند و خانواده این قشر بدانند عاطفه فرزندان آنان با تلاش خالصانه از حضرت زینب (س) نشئت گرفته است و زحمات آنها موجب سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

 

اعرابی با اشاره به نقش پرستاران در دفاع مقدس و ایام کرونا گفت : پرستاران در دوران جنگ و دفاع مقدس به بهترین نحو به وظایف شغلی و انسانی خود عمل ‏کردند و بالاترین صحنه‌های ایثار و فداکاری را در ایام کرونا به نمایش گذاشتند.



مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان از زحمات پرستاران که در همه شرایط کنار مردم هستند تشکر کرد و آرزوی سلامتی و موفقیت این قشر زحمت‌کش و بااخلاص را از خداوند منان خواستار شد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از