حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
ظهر امروز؛

یادواره شهدای بیمارستان المعمدانی در سمنان برگزار شد

یادواره شهدای بیمارستان المعمدانی در سمنان برگزار شد

یادواره چهلمین روز شهادت شهدای بیمارستان المعمدانی غزه در مهدیه اعظم سمنان با حضور خانواده‌های معظم شهدا و روایتگری حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعلی اکبری از قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ یادواره چهلمین روز شهادت شهدای بیمارستان المعمدانی غزه در مهدیه اعظم سمنان با حضور خانواده‌های معظم شهدا و حضور پرشور دانش‌آموزان دبیرستان پیامبر اعظم و روایتگری حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعلی اکبری از قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام میرعلی اکبری به بیان خاطرات شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، وقایع غزه و شعارهای پوچ و توخالی جنبش زن، زندگی، آزادی پرداخت.

محبوبه دامغانیان مسئول قرارگاه حضرت ثامن‌الائمه (ع) حوزه خواهران ناحیه سمنان گفت: باتوجه‌ به تبلیغات و برنامه‌های طراحی‌شده دشمنان در فضای مجازی برای برگزاری یادواره جامعه هدف را دانش‌آموزان در نظر گرفته و در حوزه استحفاظی خود با مدیران انجمن اولیا و کادر اجرایی مدارس در تعامل است.

مسئول قرارگاه حضرت ثامن‌الائمه (ع) حوزه خواهران ناحیه سمنان در ادامه افزود: به همت پایگاه حجاب در حوزه استحفاظی قرارگاه ثامن (ع) با حضور دانش‌آموزان پیامبر اعظم یادواره شهدای غزه برگزار شد.

دامغانیان خطاب به دشمنان داخلی و خارجی ایران اظهار کرد: قشر نوجوان و جوان ایران به شهدای خود وفادار هستند و پای آرمان‌ها و پیمان با شهدا خواهند بود و با رهبری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به دشمنان اجازه نمی‌دهند برای آینده آنان تصمیم گیرند.

انتهای خبر/
 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از