حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
باوجود 143 شعبه سیار اخذ رأی؛

برخی شهروندان متقاضی نتوانستند رأی بدهند

برخی شهروندان متقاضی نتوانستند رأی بدهند

برخی از افراد به‌خاطر مشکلات جسمی درخواست حضور شعب سیار رأی در منازل را داشتند اما با پیگیری‌های چندساعته متأسفانه موفق به دادن رأی نشده‌اند و نسبت به ضعف دستگاه‌های اجرایی جهت مدیریت شعب سیار گله‌مند بودند..

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با وجود تمهیدات و پیش‌بینی‌های انجام شده برای روز انتخابات در سطح استان سمنان و تلاش‌های مجدانه مسئولین دراین‌خصوص اما برخی شهروندان متقاضی شعبه سیار اخذ رأی در منازل و یا محل‌های دیگر از عدم ارائه خدمات گلایه‌مند بودند.

این افراد بیان کردند با وجود با پیگیری و تماس‌های مکرر استفاده از شعب سیار با شماره‌های اعلام شده از طرف ستاد انتخابات استان سمنان موفق به اخذ رأی از طریق شعب سیار نشده  و از سوی دیگر  باوجود آن که از مشکل جسمی جهت حضور در پای صندوق‌های رأی برخوردار بودند امکان حضور مستقیم در شعب را نیز نداشتند و به همین خاطر از مسئولین اجرایی انتخابات گله‌مند بودند.

افراد شاکی و گله‌مند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ بیان کرده‌اند که بیشتر از ۶ تا ۸ ساعت پیگیر حضور شعب سیار در منازل اعلام شده بوده‌اند؛ اما مشکل مرتفع نشده و موفق به رأی‌دادن نشده‌اند. طبق اعلام رئیس ستاد انتخابات استان سمنان ۶۸۱ شعبه اخذ رأی در استان تدارک شده بود که از این تعداد ۱۴۳ شعبه سیار اعلام شده بود.

ظاهراً میزان شعب سیار اخذ رأی در شهرستان سمنان پاسخگوی شهروندان نبوده است و این در حالی است که در ساعات پایانی اخذ رأی مسئولین می‌توانستند با مدیریت اصولی و استفاده از شعبی که متقاضی نداشتند یا به هر نحو ممکن با حضور در منازل این عزیزان دغدغه‌مند اخذ رأی داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از