حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
امام جمعه سرخه:

برق پمپاژ آب‌ سرخه مجزا شود

برق پمپاژ آب‌ سرخه مجزا شود

امام جمعه سرخه گفت: برق پمپاژ آب‌ سرخه از فیروزکوه مجزا شود چرا که پس از گذشت دوماه هنوز این کار صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی اشرف در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سرخه با اشاره به جنایات یک سال اخیر رژیم صهیونیستی در غزه گفت: یک سال است که برادران و خواهران ما در غزه مورد ظلم و نسل‌کشی وحشیانه‌ای هستند.

 امام جمعه سرخه افزود: دنیای بشری به دو قسمت تبدیل شده است یک قسمت مردم شعاردهنده علیه رژیم صهیونیستی و طرف دیگر هم دستگاه‌های حکومتی هستند که ناجوانمردانه از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

 اشرف با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه در خاک ایران، گفت: وعده تنبیه متجاوز که توسط رهبری و مسئولان نظام داده شد، قطعی است.

وی تصریح کرد: ما برای تلافی آدم‌کشی برنامه‌ریزی نمی‌کنیم؛ اما  به‌موقع و به‌اندازه و پشیمان‌کننده واکنش نشان خواهیم داد.

امام‌ جمعه سرخه با اشاره به عظمت مراسم اربعین و تجلیل از خادمان، اظهار کرد: جز دست اباعبدالله الحسین (ع) هیچ‌کسی توان مدیریت این اجتماع عظیم را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: این جمعیت عظیم به سمت کربلا نماد متوقف‌نشدن در برابر مستکبران است که پیکره جبهه کفر و استکبار را به لرزه می‌اندازد.

وی با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی، باهنر و شهید رئیسی و تشکر از زحمات دولت مردانی که خالصانه به مردم خدمت می‌کنند، افزود: شهید رئیسی که مایه فخر ما هستند، اعتباری جدید به جایگاه ریاست‌جمهوری بخشید.

امام‌ جمعه سرخه با اشاره به کیفیت آب شرب و قطع برق در شهر سرخه اظهار کرد: بحث کمبود آب و قطعی‌های برق با توجه‌ به شرایط کنونی کشور نشان می‌دهد که گرمای هوا امسال بی‌سابقه است.

وی اظهار کرد: بیش از دو ماه است که قرار بوده برق پمپاژ آب‌ سرخه از فیروزکوه مجزا شود و هنوز این کار صورت نگرفته که حداقل انتظاری که از مسئولان می‌رود که با تمام وجود اهتمام داشته باشند.

اشرف افزود: بخشی از برق ما به‌صورت برق‌آبی تولید می‌شود و با وجود کمبود آب پشت سدها تولید برق به‌شدت کاهش‌یافته و با وجود گرمای بی‌سابقه مصرف افزایش‌ یافته است.

اشرف با اشاره به مشکل جهانی قطع برق افزود: مسئله قطعی برق مختص کشور ما و شهر ما نیست؛ بلکه کشوری‌های اروپایی و منطقه ما شاهد قطعی گسترده برق هستند که در اروپا حدود ۴۷ هزار نفر به علت گرمازدگی از دنیا رفتند که این مورد نشانگر افزایش دما و مصرف انرژی است.

امام‌ جمعه سرخه با اشاره به کلنگ‌زنی یک نیروگاه خورشیدی در بالادست سرخه در سال قبل افزود: نشانه بی‌مدیریتی در دستگاه‌های اجرای است که قرار بود نیروگاه خورشیدی در منطقه شورآب احداث شود که با پیگیری متعدد متوجه شدیم پروژه شروع نشده و زمینی که تخصیص‌داده‌شده بود نیز سیل‌خیز بوده و کار متوقف شده است. 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از