حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
رئیس هیئت ورزش روستایی استان سمنان خبر داد:

برگزاری جام «یاریگران ورزش روستایی» در استان سمنان

برگزاری جام «یاریگران ورزش روستایی» در استان سمنان

رئیس هیئت ورزش روستایی استان سمنان از برگزاری رویداد ورزشی یاریگران ورزش روستایی در چهار رشته ورزشی در استان هم‌زمان با دیگر نقاط کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ محمود علیزاده، ضمن بیان اینکه جام یاریگران ورزش روستایی در روستاهای استان سمنان هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: این رویداد در چهار رشته شامل دارت، تنیس‌روی‌میز، شطرنج و دومیدانی برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه هم‌افزایی در بین آحاد مختلف ورزش روستایی در واقع هدف این طرح است، افزود: اجرای چنین طرح‌های ورزشی به شادابی و نشاط در روستاهای استان کمک شایانی خواهد کرد.

 

رئیس هیئت ورزش روستایی استان سمنان با بیان اینکه خانه ورزش و خانه بهداشت روستا باید فعال و پویا باشد، تأکید کرد: روستاها نیاز به ترحم ندارند؛ بلکه استراتژی و مدیریت جدید در ابعاد مختلف به‌خصوص ورزش و نشاط موجب رشد و توسعه خواهد شد.

 

علیزاده با بیان اینکه مدیریت جشنواره‌ها با انجام کار فرهنگی و ورزشی از جمله اقداماتی است که می‌تواند در روستاها مؤثر باشد، تأکید کرد: موظف هستیم که به جوانان و روستاییان کمک کرده و برای ثبات و نگه‌داشتن جمعیت در روستا کمک کنیم.

 

وی با بیان اینکه برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی در کنار نشاط، موجب جذب گردشگران هم به روستاها می‌شود، تأکید کرد: با ایجاد صنایع‌دستی فعال و پویا و صنایع تبدیلی لبنی روستا می‌توان به اشتغال کمک کرد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از