حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/29 شمسی | 2024/05/18 میلادی
مدیرکل نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان:

تبیین ۱۳ آبان یک امر ضروری است

تبیین ۱۳ آبان یک امر ضروری است

مدیرکل نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: تبیین ۱۳ آبان یک امر ضروری است و بر همه لازم است تا علاوه بر دشمن‌شناسی تبیین کننده جنایات آمریکا و جبهه استکبار باشند.

عباس مطهری در حاشیه راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان ماه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، با اشاره به شکوه حضور مردم سمنان در راهچینمایی روز استکبار ستیزی گفت: این مردم استعمارگان را تا ابد دشمن خود می‌دانند و آنها نیز دشمنی خود را تاکنون ثابت کردند و ابن موضوع را به جهانیان نشان داده‌اند.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در ادامه افزود: ۱۳ آبان‌ماه یادآور تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) است که به‌صورت خودجوش و کاملاً مردمی بر ضد اشغالگری آمریکا قیام کردند و این حرکت دانشجویان آن‌قدر مهم و بزرگ بود که رهبر انقلاب از آن به‌عنوان انقلاب دوم یاد کردند؛ زیرا با تسخیر سفارت آمریکا و به‌دست‌آمدن اسناد این سفارتخانه دخالت این کشور در امور داخلی ایران و ماهیت آمریکا برای همگان روشن شد.


وی بیان داشت: اسناد کشف شده در سفارت آمریکا گویای دخالت مستقیم و آشکار این کشور در امور داخلی ایران بود که بعدها این دخالت توسط دانشجویان با جمع‌آوری اسنادی که نیروهای سفارت در صدد نابودی آن بودند، مستندسازی شد و برای همیشه به‌عنوان سندی گران‌بها و قابل‌استناد در اختیار ملت ایران قرار گرفت.


مطهری گفت: ۱۳ آبان روز همبستگی ملت‌های دنیا است و روزی است که جنایات ضدانسانی آمریکا و رژیم صهیونیستی بر ملت‌ها آشکار می‌شود.


این مقام مسئول اظهار کرد: تبیین ۱۳ آبان یک امر ضروری است و بر همه لازم است تا علاوه بر دشمن‌شناسی تبیین کننده جنایات آمریکا و جبهه استکبار باشند.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان اظهار کرد: سخنرانی سید حسن نصرالله و حمایت حزب‌الله از حماس باعث شد تا امریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی دچار وحشت شوند و این از نشانه‌های پیروزی جبهه مقاومت است که باعث افول جبهه استکبار شده است.


وی در نهایت این روز را روز تحقیر استعمارگران دانست و یادآور شد: دولت‌ها و کسانی که از استعمارگران حمایت می‌کنند باید بدانند با این کار در مقابل ملت‌های خود هم ایستاده و دوام حکومت‌های خود را با چالش مواجه خواهند کرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از