حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/04/12 شمسی | 2024/07/02 میلادی
رئیس‌پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان:

۸۲7 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد

۸۲7 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد

رئیس‌پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از کشف بیش از ۸۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سال جاری توسط این پلیس در سطح استان سمنان خبر داد.

 سید امیرحسین موسوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به اقدامات هوشمند پلیس و عملیات متنوع در زمینه مبارزه با مواد مخدر، گفت: ۸۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون در سطح استان کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در خصوص دستگیری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان در استان، افزود: با اشراف کامل اطلاعاتی پلیس بر روی عناصر اصلی خرده‌فروش از ابتدای سال تا کنون ۹۸ نفر دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در راستای مبارزه با خرده‌فروشان و پاک‌سازی نقاط آلوده هرگز در برابر فروشندگان مواد مخدر کوتاه نخواهد آمد.

موسوی، خانواده‌ها را عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر عنوان کرد و گفت:  خانواده‌ها می‌بایست با مراقبت بیشتر از فرزندان خود از به دام افتادن آنها در منجلاب اعتیاد جلوگیری کنند.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان؛ در حال حاضر مرکز ترک اعتیاد و اردوگاه در استان غیرفعال است و پذیرش ندارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از