حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
فارغ از سلایق سیاسی؛

ترغیب مشارکت حداکثری رسالت همگانی است

ترغیب مشارکت حداکثری رسالت همگانی است

اتحاد و همدلی نیاز امروز جامعه است و باید همه آحاد جامعه فارغ از نگاه‌ها و سلیقه‌های سیاسی با اتحاد و انسجام با یکدیگر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند تا دشمن خیال خام دست‌درازی را در سر نپروراند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حضور گسترده و مشارکت حداکثری در انتخابات دغدغه تمام دلسوزان انقلاب و نظام و نشان‌دهنده همراهی و اتحاد مسئولین و مردم با یکدیگر است.

اتحاد و همدلی نیاز امروز جامعه است و باید همه آحاد جامعه فارغ از نگاه‌ها و سلایق سیاسی با اتحاد و انسجام با یکدیگر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، تا دشمن خیال خام دست‌درازی را در سر نپروراند.

اما در این میان دعوت به حضور گسترده از سوی مسئولان و متفکرین و صاحب‌نظران در جلب مشارکت حداکثری سبب افزایش انگیز حضور شده و موجبات شور و شعور انتخاباتی را فراهم می‌آورد.

انسجام و اتحاد ملی ضریب امنیت کشور را افزایش می‌دهد

علی دولتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با بیان اینکه یکی از مسائل اساسی در انتخابات حضور حداکثری است، گفت: افزایش مشارکت علاوه بر تأثیرات داخلی سبب افزایش ضریب امنیتی کشور در ابعاد بین‌المللی خواهد شد.

این کارشناس سیاسی در ادامه افزود: تجربه ثابت کرده هرکجا مردم در بطن و متن جامعه متحد و همراه با یکدیگر حضور داشتند، دشمن نتوانسته در جامعه نفوذ کرده و به اهداف شوم خود دست یابد و بتواند انسجام ملی را برهم بزند.

وی با اشاره به حوادث غزه و فلسطین اشغالی ابراز کرد: امروز پس از چهار ماه کشتار بی‌رحمانه در نوار غزه شاهد هستیم همچنان مردم این منطقه در مقابل جنایات رژیم کودک کش ایستاده و تسلیم نشده‌اند و این نشان‌دهنده نقش و قدرت مردم در تعیین سرنوشت خویش است که اگر اتحاد و همدلی باشد با وجود تمام سختی‌ها بازهم اجازه دخالت بیگانگان داده نخواهد شد.

کاهش مشارکت طمع دست‌درازی بیگانگان را فراهم می‌کند

سید مسعود موسویان نیز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت با بیان اینکه انتخابات یکی از مصادیق غیظ کفار و دشمنان نسبت به جامعه مسلمین است، گفت: ذات دشمن، دشمنی‌کردن است و هیچ‌گاه از این کار دست برنمی‌دارد و فلذا امکان تغییر رویه در ایدئولوژی دشمن وجود نخواهد داشت.

این کارشناس سیاسی در ادامه افزود: بر اساس آیات قران هر قدمی و هر کاری که باعث عصبانیت دشمن می‌شود عمل صالح محسوب شده وبر این اساس انتخابات نیز جزو همین مصادیق محسوب می‌شود.

وی مسئله انتخابات را به مسئله امنیت و اقتدار کشور مرتبط دانست و افزود: اگر مشارکت در انتخابات ضعیف باشد دشمنان این مرزوبوم طمع دست‌درازی علیه منافع ملی را در دسر خواهند پروراند و این همان نقطه‌ضعف کشور خواهد شد.

موسویان در نهایت ابراز کرد که هرکس علاقه‌مند به ایران قوی و مقتدر است ولو اینکه از شرایط کشور ناراضی است باید در انتخابات مشارکت جدی داشته باشد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از