حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خبر داد:

امضای تفاهم‌نامه کمیته‌امداد و کانون کارشناسان قوه قضائیه

امضای تفاهم‌نامه کمیته‌امداد و کانون کارشناسان قوه قضائیه

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین این اداره کل و همچنین مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان با هدف مشاوره و خدمات قضائی مددجویان امضا شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، محمدحسین ذوالفقاری صبح چهارشنبه در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد و کانون کارشناسان قوه قضائیه سمنان به میزبانی کمیته امداد بیان کرد: کمک‌های قضائی و مشاورهای حقوقی و …به مددجویان کمیته امداد استان سمنان محور و اساس این تفاهم‌نامه همکاری خواهد بود.

وی افزود: این تفاهم‌نامه به‌منظور ایجاد تعامل و هماهنگی سازمانی و همچنین استفاده از توانمندی بالقوه و بالفعل در دفاع از محرومین و کمک به حل مسائل قضائی، و ثبتی اقشار محروم جامعه هدف فی‌مابین کمیته امداد استان سمنان و مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان سمنان منعقد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: معافیت مددجویان از پرداخت هزینه کارشناسی بر اساس ضوابط و توافق‌ها، یکی از بندهای تفاهم‌نامه مذکور بین کمیته امداد و مرکز کانون کارشناسان قوه قضائیه استان سمنان است.

ذوالفقاری با بیان اینکه ارائه خدمات کارشناسی و تخفیف لازم به مددجویان کمیته امداد دیگر بند قرارداد است، بیان داشت: استفاده از ظرفیت علمی و حقوقی کارشناسان در راستای برگزار کلاس آموزشی ویژه مددجویان از دیگر بخش‌های تفاهم‌نامه مذکور است که ۴۰ وکیل نیکوکار در آن با کمیته امداد همکاری خواهند کرد.

وی افزایش ضریب نفوذ خدمات به مددجویان و جلوگیری از ایجاد مشکلات حقوقی و ثبتی را یکی از اهداف تفاهم‌نامه دانست و تأکید کرد: تسهیل در فصل خصومت و نیل به عدالت اجتماعی دیگر هدف این قرارداد همکاری است.


منبع:خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از