حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
یک نخبه علمی:

همدلی و هم‌افزایی نیاز امروز کشور است

همدلی و هم‌افزایی نیاز امروز کشور است

یک نخبه علمی عنوان کرد:ممکن است به بعضی رویه‌ها، کج‌سلیقگی‌ها و تصمیمات نقد و نظری داشته باشیم؛ اما همه ملت در کنار همدیگر باید در وحدت آفرینی و نشان‌دادن اتحاد نقش‌آفرین باشیم.

هومن سعد الله در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» ضمن اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: باتوجه‌به هجمه دشمنان موقعیت‌شناسی و دفاع از کشور در این شرایط حساس بسیار حائز اهمیت است و شرایط خاص داخل و خارج از کشور در حال حاضر بر کسی پوشیده نیست.

این نخبه علمی در رابطه ‌با علت بحران‌ها تصریح کرد: ازیک‌طرف مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و منازعات سیاسی داخل کشور و از طرف دیگر تهدیدات و برنامه‌های دشمنان و بدخواهان خارجی برای ضربه‌زدن به کشور شرایط کشور را حساس‌تر کرده است به گونه که حداقلی‌ترین کوتاهی در سرنوشت کشور می‌تواند برای تمامیت ارضی کشور خطرناک باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: کشور ایران طی ۴۵ سال گذشته در حوزه‌های مختلف با تحریم‌های منتهی به جنگ‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و حتی در حوزه سلامت مدام در حالت تدافعی قرار داشته است که مقابله با این تهاجمات توان کشور را برای توسعه محدود کرده بود، اما با همه این فشارها و مشکلات دستاوردهای ارزشمندی برای ملت و کشور فراهم شده است که این دستاوردها با همه تلاش دشمنان برای نادیده‌گرفتن اما در دنیا هم اثبات شده است.

سعد الله در ادامه برنامه‌های دشمنان برای کشور تصریح کرد: دشمنان در مقابل برنامه‌هایی که برای ایران طراحی و شکست‌خورده‌اند تمام تلاش و اقداماتشان را برای ایجاد جو روانی و دامن‌زدن به نارضایتی مردم و مشروعیت‌زدایی از حکومت گذاشته است تا با تضعیف رشته‌های اتصال ملت و حاکمیت ضربه نهایی را برای نابودی و تجزیه ایران وارد کنند.

مدیرعامل شرکت رویش یار به‌عنوان یک جوان دغدغه‌مند خاطرنشان کرد: با اینکه کشور ایران در برهه‌های مختلف توسط کشورهای استعمارگر مورد ظلم واقع شده است؛ اما ما ملت ایران در این شرایط جنگ نابرابر در هر لباس و شغلی برای رشد و توسعه کشور با تمام توان در حال پیشرفت هستیم.

این نخبه علمی خاطرنشان کرد: ممکن است به بعضی رویه‌ها، کج‌سلیقگی‌ها و تصمیمات نقد و نظری داشته باشیم؛ اما همه ملت در کنار همدیگر باید در وحدت آفرینی و نشان‌دادن اتحاد نقش‌آفرین باشیم و با حضور در پای صندوق‌های رأی حداقلی‌ترین اقدام را جهت دفاع از کشور و هویت ملی - میهنی خود انجام بدهیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از