حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
به‌ مناسبت بازگشایی مدارس صورت گرفت؛

توزیع لوازم‌التحریر مهربانی بین دانش‌آموزان نیازمند

توزیع لوازم‌التحریر مهربانی بین دانش‌آموزان نیازمند

۴۲۰ بسته لوازم‌التحریر در نخستین مرحله از توزیع بسته‌های تحصیلی در بین دانش‌آموزان تحت حمایت انجمن حمایت از خانواده زندانیان استان سمنان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ امید کهربایی با اشاره به توزیع لوازم‌التحریر در بین خانواده‌های نیازمند زندانی، گفت: کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت برای ادامه تحصیل و بازنماندن از رقابت علمی در بین همسالان یکی از دغدغه‌های اساسی انجمن حمایت از خانواده زندانیان است.

 

کهربایی با بیان اینکه در همین راستا توزیع گسترده لوازم‌التحریر موردنیاز دانش‌آموزان از ابتدای شهریورماه آغاز شده است، تصریح کرد: این بسته تحصیلی شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد، جامدادی، مدادرنگی و کفش است.

 

مدیرکل زندان‌های استان سمنان ارزش ریالی هر بسته را بیش از ۶ میلیون ریال عنوان کرد، و افزود: در مجموع بیش از دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بسته لوازم‌التحریر تهیه و در بین دانش‌آموزان توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه توفیق خدمت به محرومان عطیه‌ای مهربانانه است، خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از خرید لوازم‌التحریر از سوی خیرین و نیکوکاران صورت می‌گیرد که این اقدام خیران از دیدگاه خداوند متعال دور نخواهد ماند.

 

 کهربایی با اشاره به همکاری و تعامل با اداره کل آموزش‌وپرورش، عنوان کرد: با همکاری و تعامل صورت‌گرفته فی ما بین اداره کل زندان‌ها و آموزش‌وپرورش کلیه دانش‌آموزان نیازمند به‌صورت کاملاً رایگان در مدارس تحصیل خواهند کرد.

 

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از