حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
در استان سمنان انجام شد؛

توزیع ۳ هزار بسته لوازم‌تحریر بین دانش‌آموزان نیازمند

توزیع ۳ هزار بسته لوازم‌تحریر بین دانش‌آموزان نیازمند

در آستانه سال تحصیلی جدید سه هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان مناطق محروم و کم‌برخوردار استان سمنان با همکاری سازمان بسیج سازندگی و سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ منصور شوقانی در جمع خبرنگاران از آغاز  پویش توزیع لوازم‌التحریر در آستانه سال تحصیلی جدید ویژه مناطق محروم و کم‌برخوردار استان خبر داد و گفت: در این پویش، در راستای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند به‌ویژه در مناطق محروم و کم‌برخوردار، توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر در دستور کارگروه‌های جهادی قرار گرفت.

 

وی در ادامه افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید به همت سازمان بسیج سازندگی و بسیج دانش آموزی سپاه استان سمنان و مشارکت گروه های جهادی تعداد سه هزار بسته لوازم التحریر به نیابت از سه هزار  شهید استان سمنان تهیه و با اولویت دانش آموزان مناطق محروم توزیع شد.

 

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان افزود: در این رزمایش نوشت‌افزار ایرانی اسلامی تهیه شده است که علاوه بر کمک به تولید داخلی، فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس نیز مورد توجه قرار گیرد.

 

این مقام مسئول ابراز کرد: توزیع این بسته‌ها که شامل اقلامی از قبیل: کیف، دفاتر، مداد، خودکار و پاک‌کن، مدادتراش و جامدادی است در بین جامعه هدفی که از قبل شناسایی شده و در شهرستان‌ها و مرکز استان که در گروه‌های سنی دبستان و متوسطه اول است تا ۱۵ مهرماه توزیع می‌شود.

 

شوقانی خاطرنشان کرد: نیاز است تا افراد بازمانده از تحصیل را حمایت کنیم که در این راستا، خانواده‌هایی که توانایی تأمین هزینه تحصیل فرزندانشان را ندارند، شناسایی و جهت حمایت از آنها اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

 

گفتنی است این مراسم با حضور جانشین فرمانده سپاه استان سمنان، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی در حسينيه شهدای گمنام برگزار شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از