حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی:

توقف تولید مسکن تورم‌زا است

توقف تولید مسکن تورم‌زا است

کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: کسانی که امروز با طرح نهضت ملی مسکن مخالف هستند با ادبیات نمی‌شود و نمی‌توانیم عامل تورم مسکن خواهند بود.

حسن هانی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به مناظرات انتخاباتی دوره دوم، گفت: دیدگاه اصلاح‌طلب چنین وانمود مى‌‏کنند که تنها راه رسیدن به پیش‏رفت و ترقى، وابستگى به جهان غرب است.

وی در ادامه افزود: اصلاح‌طلبان مخالف انسجام‌گرایی هستند، مواضع اخیر نشان می‌دهند که آن‌ها فهمی از عقلانیت و توسعه سیاسی نداشته و دیدگاه و برنامه‌هایشان سبب پیشرفت کشور نمی‌شود.

 کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: اجرای برخی برنامه‌ها نه تنها موجب رضایت مردم نمی‌شود بلکه با توجه به مشکلات اقتصادی اخیر موجی از نارضایتی را در پی دارد.

 هانی‌زاده با اشاره به سیاست قطع حقوق کارمندان و پرداخت عملکردی به آن‌ها، گفت: چنین طرحی در مجلس نیست و چنین طرحی هم هیچ‌گاه نبوده است، طبق دستورالعمل‌ها حقوق کارمندان را نمی‌توانیم قطع کنیم، فقط می‌توان یک سری از آیتم‌ها را بر اساس مبنای عملکرد کارمندان تعریف کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: سیاست گرانی بنزین در شرایط کنونی کشور عقلانی نیست، شوک قیمتی بنزین تبعات سنگینی دارد و باید سرمایه اجتماعی و مشکلات مردم در نظر گرفته شود.

 وی در ادامه تأکید کرد: متوقف کردن ساخت مسکن و کنترل قیمت آن توسط دولت ممکن است سبب تورم در حوزه ساخت‌وساز مسکن شود و نباید نامزد ریاست‌جمهوری بحث مسکن را سیاسی کند، کسانی که مسکن مهر را یتیم کردند الان خودشان مدعی شده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از