حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان:

تکمیل مصلای سمنان نیازمند اعتبار است

تکمیل مصلای سمنان نیازمند اعتبار است

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان گفت: مصلای سمنان پیشرفت 45 درصدی دارد و برای تکمیل آن نیازمند اعتبار ویژه‌ای هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن فاطمی‌نیا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ در خصوص اقدامات انجام‌گرفته برای تکمیل مصلاهای استان سمنان در راستای سفر دوم هیئت دولت به استان سمنان گفت: بودجه‌ای در هیئت دولت برای تکمیل مصلاها لحاظ نشده؛ اما طی بازدیدهایی که معاون رئیس‌جمهور داشتند قرار بر این شد جهت تسریع در روند ساخت مساعدت‌هایی انجام گیرد.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان در ادامه افزود: مصلاهای سمنان، دامغان، شاهرود، شهمیرزاد و دیباج پیشرفت 45 درصدی داشت و به جهت جلوگیری از تخریب آنها می بایست تکمیل آنها در اولیت قرار گیرد.

این مقام مسئول در مورد هزینه مورد نیاز جهت تکمیل این مصلاها نیز ابراز کرد: هزینه تمام شده برای ساخت هر مصلی با توجه‌ به تغییر قیمت مصالح و تورم موجود قابل‌پیش‌بینی نیست و اما به فرض مثال تکمیل تجهیزات سرمایش و گرمایش مصلای سمنان به 200 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

وی در نهایت ابراز کرد: در تلاش هستیم با عنایت استاندار و فروش زمین مازاد کنار مصلی سمنان مبلغ موردنیاز برای تکمیل این ساختمان را فراهم کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از