حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/27 شمسی | 2024/05/16 میلادی
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمسار:

تکمیل ورزشگاه 5 هزار نفری نیازمند اعتبار است

تکمیل ورزشگاه 5 هزار نفری نیازمند اعتبار است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمسار گفت: گام اول این ورزشگاه سال 96 به بهره‌برداری رسید و تکمیل آن در حال حاضر نیازمند اعتبار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ مهدی جهان‌دیده با اشاره به اینکه بعد از همه‌گیری کرونا جهش چشمگیری در عرصه‌های مختلف ورزشی ایجاد شد، گفت: شهرستان گرمسار ظرفیت خوبی در ورزش قهرمانی دارد که در طول سال گذشته ۱۲ ورزشکار این شهرستان توانستند با کسب مدال قهرمانی در رشته‌های مختلف افتخارآفرینی کنند.

وی افزود: گرمسار در رشته‌های ورزشی فوتبال، فوتسال، بسکتبال، هندبال، والیبال، ورزش‌های رزمی، بوکس، کونگ‌فو، تکواندو، تیم‌های قدرتمندی دارد که مقام‌های قهرمانی در سطح استان سمنان و کشور از سال ۱۴۰۰ تاکنون در کارنامه خود دارند.


گرمسار ۶ میزبانی مسابقات قهرمانی کشور داشت

رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار با اشاره به اینکه در طول سال ۱۴۰۱ در بخش میزبانی از مسابقات قهرمانی کشوری این شهرستان ۱۰ میزبانی مطلوب را در کارنامه خود ثبت کرد، گفت: گرمسار سال ۱۴۰۲ نیز ۶ مورد میزبانی داشت و با توجه به وجود زیرساخت‌های مطلوب ورزشی در این شهرستان برای میزبانی بیشتر از مسابقات ورزشی در سال جاری برنامه‌ریزی‌ شده است.

این مسئول با بیان اینکه ۲۵ باشگاه ورزشی در گرمسار فعالیت دارند که از این تعداد پنج باشگاه در حوزه بانوان فعال است، اضافه کرد: در هیئت والیبال در بخش بانوان هشت ورزشکار به اردوی تیم ملی اعزام شدند.

تکمیل ورزشگاه 5 هزار نفری نیازمند تخصیص اعتبار است

وی با بیان اینکه گام اول ورزشگاه 5 هزار نفری گرمسار سال ۹۶ به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: پیست دو و میدانی، نورافکن، رختکن و سکوی تماشاگران و زمین چمن در زمره تجهیزات این ورزشگاه است.

جهان‌دیده با تأکید بر اینکه تکمیل این ورزشگاه در گام دوم نیازمند توجه ویژه مسئولان کشوری و استانی برای تخصیص و جذب اعتبارات است، بیان کرد: با تکمیل گام دوم، گنجایش اصلی این ورزشگاه به 5 هزار نفر می‌رسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای خبر/

 

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از