حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/25 شمسی | 2024/10/16 میلادی
تجهیزات سالن‌های ورزشی آرادان مستهلک است
مربی تکواندو شهرستان آرادان:

تجهیزات سالن‌های ورزشی آرادان مستهلک است

مربی تکواندو شهرستان آرادان گفت: در شهرستان آرادان سالن‌های ورزشی خوبی وجود دارد؛ اما متأسفانه تجهیزات ورزشی و امکانات تخصصی آن‌ها مستهلک است.

پوریا طاهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به برگزاری مسابقات تکواندو به میزبانی شهرستان گرمسار گفت: مسابقات تکواندو در رده سنی خردسال و نونهال با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت‌کننده در شهرستان گرمسار برگزار شد. 

مربی تکواندو شهرستان آرادان در ادامه افزود: در این دوره از مسابقات ۹ تکواندوکار از آرادان در رده سنی خردسال و نونهال حضور داشتند که به مرحله فینال که در خانه تکواندو سمنان برگزار شد، راه پیدا کردند. 

وی با بیان اینکه نفرات اعزامی راه‌یافته به مرحله فینال همگی از شهرستان آرادان بودند که مدال‌آور شدند، گفت: چهار مدال طلا، سه مدال نقره و دو مدال برنز نتیجه حضور تکواندوکاران شهرستان آرادان بود. 

طاهری با اشاره به اینکه مسابقات کشوری چهارم آبان‌ماه در استان قم برگزار می‌شود، تصریح کرد: رقابت میان ۱۰ تکواندوکار خواهد بود که چهار ورزشکار از طلایی‌های شهرستان آرادان هستند. 

وی در ادامه افزود: سالن تخصصی تکواندو شهید قاسم سلیمانی محل برگزاری تمرینات تیم اعزامی به این دوره از مسابقات بود که با همکاری و مساعدت مسئولان سپاه ناحیه آرادان در اختیار قرار گرفت. 

مربی تکواندو شهرستان آرادان با اشاره به امکانات ورزشی این شهرستان بیان کرد: در شهرستان آرادان سالن‌های ورزشی خوبی وجود دارد؛ اما متأسفانه تجهیزات ورزشی و امکانات تخصصی آن‌ها بسیار کم و گاهاً مستهلک است. 

این فعال ورزشی در پایان ضمن تأکید بر وجود اماکن ورزشی در شهرستان و حتی روستاهای تابعه کمبود امکانات ورزشی را از مطالبات مردم عنوان کرد و از مسئولان پیگیری و رسیدگی در جهت حل این مشکل را خواستار شد.

انتهای خبر/

 

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از