حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/15 شمسی | 2024/10/06 میلادی
حزب‌الله قوی‌تر به راه خود ادامه می‌دهد
امام جمعه سرخه:

حزب‌الله قوی‌تر به راه خود ادامه می‌دهد

امام جمعه سرخه گفت:حزب‌الله بعد از شهادت سید حسن نصرالله، قوی‌تر از قبل به راه خود ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی اشرف در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سرخه با اشاره به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی گفت: در هفته گذشته حمله وحشیانه‌ای توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفت که دبیرکل حزب‌الله را به شهادت رسید.

امام جمعه سرخه در ادامه افزود: این روندی که دشمن پیش گرفته است حزب‌الله روزبه‌روز قوی‌تر خواهد کرد و با شهادت این سید علم‌ این نهضت بر دوش رهبری دیگر خواهد افتاد.

 اشرف با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در پی شهادت سید حسن نصرالله ابراز کرد: مکتب سیدحسن نصرالله  سرنوشت‌ساز بود که هیچ‌وقت از بین نخواهد رفت.

وی همچنین تصریح کرد: رژیم صهیونیستی فکر می‌کند که با ترور و به‌شهادت‌رساندن فرماندهان حزب‌الله و فرماندهان سپاه می‌تواند به پیروزی برسد؛ ولی نمی‌داند که با شهادت رساندن آنها با شکست خود مواجه می‌شود. 

وی در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی فقط یک‌مهره است و آمریکا پول و تجهیزات نظامی را به این غاصب جنایت‌کار می‌دهد که پشتیبانی کامل او را برعهده دارد. 

امام‌ جمعه سرخه با اشاره به پیام رهبری بعد از وحشی‌گری رژیم صهیونیستی در لبنان گفت: بر همه ما جهاد و کمک به مردم لبنان و مقابله با رژیم صهیونیستی تکلیف و واجب است و حتی برای اعزام نیرو به لبنان اقدام انجام شده است. 

اشرف با اشاره به شادمانی مردم ایران و سایر کشورهای جهان در پی حمله موشکی وعده صادق ۲ به رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این عملیات هم انتقام فرماندهان ما بود که رژیم صهیونیستی آنها را به شهادت رسانده بود.

وی با اشاره به اینکه ایران در صف اول مبارزه با صهیونیست در کنار سایر ملت‌ها مبارز خواهد بود، بیان کرد: ما منتظر هستیم که با اشاره از سوی رهبری با جان و مال خود به میدان نبرد با اسرائیل برویم و او را نابود کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از