حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه قائم (عج) استان سمنان:

حضور مردم خنثی‌کننده توطئه دشمن است

حضور مردم خنثی‌کننده توطئه دشمن است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت:حضور مردم در صحنه خنثی کننده توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حسینی دیباجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ ضمن تبریک ورود انقلاب اسلامی ایران به ۴۶ سالگی  گفت: این انقلاب فقط متعلق به ملت ایران نخواهد بود؛ بلکه برای تمام جهان اسلام بوده و زمینه‌ساز ظهور آقا امام‌زمان (عج) محسوب می‌شود و دارای مؤلفه‌های قابل تأملی است که با انقلاب توحیدی نبی مکرم اسلام همخوانی دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه قائم (عج) استان سمنان اظهار کرد: یکی از مبناهای مؤلفه انقلاب اسلامی ایران داشتن توحید است و این توحید را می‌توان در صحبت‌های مقام معظم رهبری احساس کرد به‌نحوی‌که مقام معظم رهبری در اوج فتنه ۸۸ فرمودند نگران نباشید این فرزندی که به آب نیل فرستاده شده به صاحبش بر می‌گردد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دومین مؤلفه انقلاب اسلامی ایران مبارزه با فساد و ایجاد عدالت‌خواهی است که بودن روحیه جهادی و انقلابی به‌عنوان سومین مؤلفه خواهد بود که رهبر معظم انقلاب حتی برای شاخصه‌های یک رئیس‌جمهور یا یک نماینده بر داشتن روحیه جهادی و انقلابی تأکید دارند تا در جهاد تلاش و صبر و مبارزه با استکبار موردتوجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی دیباجی اذعان داشت: غایت انقلاب اسلامی به‌عنوان چهارمین مؤلفه محسوب می‌شود که موجب تمدن‌سازی، خودسازی و جامعه‌پردازی است که در بیانیه گام دوم انقلاب که حضرت آقا به آن اشاره کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه قائم (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مؤلفه ارکان انقلاب اسلامی پیوند ولایت با امت است؛ یعنی درهم‌تنیدگی امت با ولایت است که کشور ولایت‌مدار ایران در همین مرحله قرار دارد و همانند امروز که مردم غیور سمنان و سایر شهرهای کشور در این راهپیمایی عظیم حضور یافتند و کشور خود را سربلند کردند حتماً برای نابودی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ شرکت کنند.

وی دررابطه‌با اهمیت حضور در انتخابات اظهار کرد: حضور در انتخابات تضمین امنیت کشور و خنثی‌کردن افکار و اقدامات پلید دشمنان است بنده باور دارم که چون این انقلاب توحیدی است مردم شریف ما با حضور در پای صندوق‌های رأی باز هم غرور، غیرت و جاودانگی کشور را به رخ جهان خواهند کشید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه قائم (عج) استان سمنان در پایان از حضور غیرتمند مردم استان سمنان و سایر استان‌های کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن جهت تجدید بیعت با خون شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از