حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

حل معضلات نیازمند عزم همگانی است

حل معضلات نیازمند عزم همگانی است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان آب را معضل اصلی استان دانست و گفت: برای رفع مشکلات کم‌آبی نیازمند عزم همگانی و عمومی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی روز چهارشنبه هم‌زمان با آغاز بهار در پیامی ضمن گرامیداشت سال نو گفت: پایین‌بودن نرخ جمعیت از دیگر مشکلات است و انتظار می‌رود با راهبردهای تشویقی و ترغیبی که در نظر گرفته شد، سال‌های آینده شاهد بهبود نرخ رشد جمعیت باشیم.

وی اظهار کرد: بیکاری دانش‌آموختگان از دیگر دغدغه‌های استان سمنان است که باید اشتغال‌زایی برای این قشر بیش‌ازپیش موردتوجه باشد.

امام‌جمعه سمنان افزود: امید می‌رود در سال پیش‌رو با همراهی بخش خصوصی در جهاد اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری برای خدمت محقق شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی اضافه کرد: امید می‌رود برنامه‌ریزی برای توسعه در معیشت مردم، رفع گرانی، مهار تورم و رشد تولید بیش‌ازپیش موردتوجه دولت سیزدهم باشد.

وی ادامه داد: سال گذشته سال پرتلاطمی بود و دشمنان به دنبال ایجاد خدشه در وحدت ملی بودند، اما مردم با حضور پرشور در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات دشمنان را مأیوس کردند.

مطیعی ابراز کرد: ظلم چندین‌ساله استکبار و رژیم صهیونیستی تبدیل به طوفان‌الاقصی شد و مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی جنایت‌های رژیم کودکش صهیونیستی را محکوم کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تأکید کرد: مردم در صحنه‌های مختلف به وظیفه خود عمل می‌کنند و در مقابل مسئولان نیز باید بیش‌ازپیش به فکر رفع مشکلات باشند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در سال ۱۴۰۲ یادآور شد: منتخب مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصت خدمتگزاری را غنیمت بشمارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از