حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
امام جمعه آرادان:

حمایت از دولت وظیفه همگانی است

حمایت از دولت وظیفه همگانی است

امام جمعه آرادان گفت: حال که بعد از تأیید وزرا دولت چهاردهم کار خود را رسماً آغاز کرده پس حمایت از آن وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جلیل شریفی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان آرادان به سخنان مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در جمع کابینه دولت چهاردهم و شکل‌گیری کامل دولت در مدتی کوتاه اشاره کرد و گفت:  تشکیل دولت و آغاز به‌ کار آن موجب شکرگزاری است. 

امام جمعه آرادان با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با هیأت دولت چهاردهم افزود: پزشکیان همت والایی دارد و در مورد بعضی از این وزرا با رهبر مشورت کرده که ایشان بعضی‌ها را تأیید و برخی‌ها را هم تأکید کردند و البته بیش‌تر افراد را به دلیل عدم شناخت نظری ندادند. 

وی در خصوص اینکه رهبری تمام وزرا در این دولت را تأیید کردند، توضیح داد: اعلام موضع رهبر معظم انقلاب واضح و روشن و شفاف است.

شریفی‌نیا ضمن اشاره به اینکه حمایت از دولت وظیفه همگانی است، بیان کرد: از تأکیدات چندین‌باره حضرت آقاست که همه مردم و همه کسانی که نقش‌آفرین هستند باید در این امر تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت حضور مسئولان در میان مردم گفت: مدیران ارتباط بی‌واسطه با مردم و حضور میان آنان را دست‌کم نگیرید؛ چون مشکلات را نمی‌توان به‌وسیله گزارش و نامه فهمید، مثل شهید رئیسی در میان مردم باشید و با سخن دشمن که می‌گویند این کارها عوام‌فریبانه است کاری نداشته باشید.

شریفی‌نیا با بیان اینکه در هفته دولت برخی پروژه‌ها در شهرستان آرادان افتتاح خواهد شد، گفت: البته از استاندار و فرماندار و نماینده مجلس می‌خواهیم مشکل آب را حل کنند؛ چرا که کیفیت خوبی ندارد و سپس زیرساخت‌های درمانی شهرستان را تقویت کنند.

انتهای  خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از