حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان خبر داد:

خدمت‌رسانی ۶۵۰۰ جهادگر در هفته بسیج

خدمت‌رسانی ۶۵۰۰ جهادگر در هفته بسیج

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: ۵۶۰ گروه جهادی متشکل از ۶ هزار و ۵۰۰ جهادگر در هفته بسیج به نیازمندان این استان خدمت‌رسانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، مهدی کاشفی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی و اقدامات صورت‌گرفته در هفته بسیج امسال در استان اظهار کرد: ۵۶۰ گروه جهادی متشکل از ۶ هزار و ۵۰۰ جهادگر در هفته بسیج سال جاری به نیازمندان در استان خدمت‌رسانی کرده‌اند.

 وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی استان سمنان در ۱۳ کارگروه تخصصی مشغول فعالیت هستند، افزود: عرصه‌های عمرانی، کمک مؤمنانه، جمع‌آوری کمک برای مردم مظلوم غزه، اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی، آموزش و توانمندسازی، فرهنگی، رسانه، جهاد تبیین، حوزه خواهران، آسیب‌های اجتماعی، پدافند غیرعامل و... از مهم‌ترین عرصه‌ها هستند.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی استان تصریح کرد: گروه‌های جهادی استان سمنان در هفته بسیج در یک هزار و ۸۰۰ نقطه از همه شهرستان‌ها به مردم خدمت‌رسانی کرده‌اند.

 کاشفی با بیان اینکه در هفته بسیج امسال همچنین ۹۵ سری جهیزیه با مشارکت قرارگاه مواسات و کمک مؤمنانه استان سمنان بین زوج‌های نیازمند توزیع شد، گفت: همچنین طی این هفته ۱۵ هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

 وی با اشاره به ادامه روند طرح نصب سه هزار پنل خورشیدی ویژه منازل مسکونی در استان سمنان افزود: طی هفته بسیج همچنین ۱۰ نیروگاه کوچک‌مقیاس خورشیدی در شهرستان‌های این استان به بهره‌برداری رسید.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه ۲ قرارگاه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در این سازمان تشکیل شده و مشغول فعالیت است، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان و شیفتگان اعتلای کشور برای پاسخ به نیازهای کشور با تفکر جهادی برای زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم و تحقق اقتصاد مقاومتی است.


منبع: خبرگزاری فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از