حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/02/30 شمسی | 2024/05/19 میلادی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور:

دانشگاه آزاد تحقق شعار سال را دنبال می‌کند

دانشگاه آزاد تحقق شعار سال را دنبال می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» با نوآوری در همه عرصه‌ها محقق می‌شود و این دانشگاه با رویکرد «تولید بدون کارخانه» در این مسیر قدم گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ محمدمهدی طهرانچی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه اجلاسیه گروه‌های کشوری حوزه‌های معماری و شهرسازی و همچنین گردشگری و میراث دانشگاه آزاد اسلامی کشور در شاهرود گفت: شعار سال ابعاد اقتصادی، اجتماعی و نوآورانه دارد و جهش تولید با نوآوری حاصل می‌شود.

وی از راه‌اندازی سکوی تأمین و تولید در این دانشگاه خبر داد و گفت: مراحل نهایی این سکو در حال تکمیل است تا بتوانیم یک جهش تولید را با عنوان «تولید بدون کارخانه» رقم بزنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور تصریح کرد: روزهای آینده خبرهای خوبی در این زمینه از این دانشگاه منتشر می‌شود.

طهرانچی از میزبانی دانشگاه آزاد واحد شاهرود در اجلاسیه گروه‌های کشوری قدردانی کرد و افزود: شاهرود با وجود آرامگاه‌های بایزید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی، به‌عنوان شهر علم و عرفان شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه میراث شاهرود یک نقطه اتکا ارزشمند است، ابراز کرد: دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان از امکانات و فضای خوبی برخوردار است؛ اما طی سال‌های اخیر دچار افت‌وخیزهایی شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور تصریح کرد: طی بازدید از این مجموعه، مشکلات بررسی و پیگیری می‌شود تا به بالندگی هر چه بیشتر این واحد منجر شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از