حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
معاونت عمرانی استانداری سمنان:

دانش‌آموزان اهداف جنگ شناختی دشمن را بشناسند

دانش‌آموزان اهداف جنگ شناختی دشمن را بشناسند

معاونت عمرانی استانداری سمنان گفت: در شرایط کنونی در جنگ شناختی و ترکیبی با دشمن قرار داریم و دانش‌آموزان نیز می‌بایست در جهاد امروز استوار و محکم با دشمن مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛  محمد حمیدی، در آئین نواختن زنگ مهر و مقاومت و در جمع دانش‌آموزان و مسئولین استانی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و بهار تعلیم‌وتربیت گفت: در دوران دفاع مقدس بیش از ۲۵۰ هزار شهید تقدیم کرده‌ایم که حدود ۳۰ درصد از شهدا در رده سنی  دانش‌آموزان بوده‌اند که نشان‌دهنده نقش پررنگ و اثرگذار دانش اوزان در دفاع مقدس  است.

 

این مقام مسئول در ادامه افزود: در شرایط کنونی نیز در جنگ شناختی و ترکیبی با دشمن قرار داریم و برای هرکدام از ما مأموریتی در نظر گرفته شده و باید همانند زمان جنگ گوش‌به‌فرمان رهبرمان باشیم تا به پیروزی دست یابیم.

 

معاون عمرانی استانداری سمنان ابراز کرد: در شرایط امروز، مسئولان و مدیران موظف هستند جهادگونه خدمت کنند و دانش‌آموزان نیز می‌بایست  در جهاد امروز و جنگ شناختی دشمن استوار و محکم و هوشیار با دشمن مقابله کنند.

 

وی با اشاره به برگزاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان در سال آینده عنوان کرد: استان ما در این مدت باقیمانده تا برگزاری کنگره رنگ و بوی شهدایی دارد و قطعاً دانش‌آموزان و معلمان هم در این میان نقش‌برجسته‌ای برعهده دارند که باید بدان واقف باشند و زندگی شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

حمیدی دانش‌آموزان آگاه امروز را راویان و مروجان علم و آگاهی به والدین دانست و افزود: امروز برخلاف دهه‌های گذشته دامنش آموزان هم به والدین خودآموزش می‌دهند که این موضوع باید موردتوجه قرار گیرد.

 

بنا به گفته وی اعتیاد در شرایط امروز جامعه نیز یکی از قطعات پازل دشمن است که با آن به دنبال نابودی قشر جوان جامعه است و دراین‌خصوص نیز باید دانش‌آموزان هوشیار باشند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از