حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/08 شمسی | 2024/09/29 میلادی
دانش‌آموزان تاریخ‌سازان جامعه هستند
امام جمعه دامغان:

دانش‌آموزان تاریخ‌سازان جامعه هستند

امام جمعه دامغان گفت: دانش‌آموزان تاریخ‌سازان جامعه هستند و باید تلاش کنند به جایگاه رفیع علمی در ایران و دنیا دست یابند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن رستمیان صبح امروز در آئین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ دامغان به میزبانی دبیرستان هیأت امنای دخترانه گوهرشاد؛ مدرسه را مکان تعلیم و تربیت بیان کرد و افزود: دانش‌آموزان در کنار کسب تعلیم و تربیت باید احساس مسئولیت را در زندگانی خود بیش از گذشته احساس و آن را تقویت کنند. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان تصریح کرد: دانش‌آموزان تاریخ‌سازان جامعه هستند و باید تلاش کنند با کسب علم و دانش در ساختن ایران اسلامی کوشا باشند. 

امام جمعه دامغان خاطرنشان کرد: باید در کنار مثلث تعلم؛ تعلیم و تربیت از دیدگاه نبی مکرم اسلام (ص) به آموزه‌های دینی نیز توجه و برپایی اقامه نماز جماعت در مدارس پررنگ‌تر شود. 

وی از حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران در آغاز سال تحصیلی جدید مصادف با هفته دفاع مقدس تقدیر کرد و گفت: در سال تحصیلی جدید پیوند مهر با نماز از ابتکارات خوب و قابل تقدیر وزیر آموزش و پرورش بوده که نماز نماد ارتباط انسان با خدا محسوب می‌شود و این فرهنگ باید در بین دانش‌آموزان پررنگ و تقویت شود. 

لازم به ذکر است؛ حدود ۱۴ هزار دانش‌آموز دامغانی سال تحصیلی جدید را در ۱۰۸ آموزشگاه با ۴۶۳ کلاس درس از صبح امروز اول مهر ۱۴۰۳ آغاز کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از