حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان:

دانش‌آموزان پای آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند

دانش‌آموزان پای آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند

مسئول بسیج جامعه زنان استان گفت: ملت ایران در کنار دانش‌آموزان و دانشجویان با راهپیمایی در روز ۱۳ آبان‌ماه به تمام دنیا اعلام خواهند کرد ملت ایران در هیچ زمینه‌ای زورگویی کشورهای استعمارگر را تحمل نخواهد کرد.

کبری اعرابی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای ۱۳ آبان‌ماه ۱۳۵۷ گفت: همان گونه که دانش‌آموزان و دانشجویان در مقابل رژیم منحوس پهلوی با داشتن آگاهی در مقابل ظلم مقاومت و ایستادگی کردند این استقامت در مقابل توطئه‌های دشمنان ادامه دارد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان خاطرنشان کرد: در زمان کنونی دانش‌آموزان و دانشجویان با بالابردن بصیرت و آگاهی مانند همیشه پای آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند و با حضور پرشور نسبت به سال‌های گذشته به جهان اعلام می‌کنند که فریب نیرنگ و توطئه‌های کشورهای مستکبر ضدحقوق بشر را نخواهند خورد.

اعرابیان افزود: دشمنان داخلی و خارجی تمام توان و تمرکز خود را بر روی افکار دانش‌آموزان و دانشجویان گذاشته‌اند؛ اما در این راستا با ایجاد شبه‌های گوناگون برای نوجوانان و جوانان نمی‌توانند به مقصود شوم خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: البته دانش‌آموزان و دانشجویان باید مراقب شبهات پوچ و توخالی دشمنان باشند و با بصیرت برای رفع شبهات به مطالعه بپردازند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان در ادامه افزود: ملت ایران در کنار دانش‌آموزان و دانشجویان با راهپیمایی در روز ۱۳ آبان‌ماه به تمام دنیا اعلام خواهند کرد ملت ایران در هیچ زمینه‌ای زورگویی کشورهای استعمارگر را تحمل نخواهد کرد.

اعرابیان ضمن محکوم‌کردن جنایات اسرائیل غاصب نسبت به ملت مظلوم فلسطین و همدردی با مادران داغدار این ملت خطاب به بانوان سرزمینمان خاطرنشان کرد: مادران در کنار دانش‌آموزان و دانشجویان با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه اعلام می‌کنند به دشمنان اجازه نمی‌دهیم آینده فرزندانمان را با دخالت‌ها و توهمات پوشالی خود تحت‌تأثیر قرار دهند.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از