حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/08 شمسی | 2024/06/28 میلادی
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد:

دستگیری زن قاتل در ایوانکی

دستگیری زن قاتل در ایوانکی

جانشین فرمانده‌ انتظامی استان سمنان از دستگیری یک زن قاتل در ایوانکی خبر داد و گفت: اختلافات شخصی علت وقوع این قتل بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ سید علی میراحمدی صبح یکشنبه در جمع  خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه مرد ۳۰ساله تبعه افغانستان ساکن شهر دماوند استان تهران مفقود شده بود، ابراز داشت: بررسی‌ها از تردد این شخص در ایوانکی شهرستان گرمسار حکایت داشته است.

وی ضمن بیان اینکه مقتول با خانمی از تبعه خارجی طی تماس تلفنی در ارتباط بوده است، افزود: خودرو مقتول نیز به دلیل مزاحمت ناشی از دزدگیر به پارکینگ انتقال ‌یافته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سرنخ‌ها ظن بیشتر مأموران را به سمت این خانم پیش برد، ابراز داشت: متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی از منزل او بازرسی شد.

میراحمدی با بیان اینکه متهم قصد خروج از کشور را داشته است، تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی خانم قاتل به قتل مرد ۳۰ساله ساکن دماوند اعتراف کرده است.

وی با بیان اینکه متهم مقتول را در باغچه منزل که در آن مستخدم بود، دفن کرده است، افزود: دراین‌خصوص اقدامات قانونی لازم انجام گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از