حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/04/12 شمسی | 2024/07/02 میلادی
فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر:

عاملان قطع درختان تاغ دستگیر شدند

عاملان قطع درختان تاغ دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر گفت:نیروهای یگان امداد شهرستان مهدیشهر، با برقراری ایست و کنترل در محور فولاد محله - شهمیرزاد و حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نیسان مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، مهدی شهاب‌الدین در باره قاچاق چوب تاغ گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، نیروهای یگان امداد این شهرستان، با برقراری ایست و کنترل در محور فولاد محله - شهمیرزاد و حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نیسان مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو یک تن و ۸۰۰ کیلو چوب درختان تاغ کشف شد، افزود: دراین‌رابطه دو نفر دستگیر و پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل به دادسرا معرفی شدند؛ کارشناسان ارزش این محموله را بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

 فرمانده انتظامی شهرستان مهدییشهر با بیان اینکه چوب‌های کشف شده تحویل اداره منابع طبیعی شد، تأکید کرد: حفظ و حراست از محیط‌زیست به‌عنوان سرمایه ملی از وظایف همه سازمان‌ها و ادارات است و باید با افرادی که به‌خاطر سودجویی اقدام به تخریب این سرمایه خدادادی می‌کنند قاطعانه برخورد شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از