حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/02/11 شمسی | 2024/04/30 میلادی
دبیر هیئت فوتبال شهرستان شاهرود:

دوره آموزش مربیگری فوتسال در شاهرود آغاز شد

دوره آموزش مربیگری فوتسال در شاهرود آغاز شد

دبیر هیئت فوتبال شهرستان شاهرود گفت: دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا از امروز (شنبه) به مدت ۶ روز در شهرستان شاهرود آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ دبیر هیئت فوتبال شهرستان شاهرود گفت: این دوره آموزش مربیگری با حضور ۱۶ شرکت‌کننده از ۶ استان و دو نفر از کشور افغانستان در شاهرود آغاز شد.

رضا علی‌محمدی با اشاره به اینکه از استان سمنان ۹ نفر در این دوره آموزش مربیگری شرکت دارند، افزود: یک نفر از گرمسار و هشت نفر از شاهرود در این دوره آموزشی حضور دارند.

وی بیان اینکه آموزش این دوره مربیگری را «علیرضا نقیبی» مدرس رسمی فدراسیون فوتبال بر عهده دارد، ابراز کرد: دوره آموزش مربیگری سطح یک آسیا با حضور نمایندگانی از استان‌های سمنان، تهران، قزوین، خراسان رضوی، گیلان، و خراسان جنوبی در حال برگزاری است.

دبیر هیئت فوتبال شاهرود اظهار کرد: «احمد اسماعیل‌پور» بازیکن سابق تیم ملی در جام جهانی در این دوره آموزشی حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های تئوری در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود برگزار می‌شود، اظهار کرد: دوره‌های عملی نیز در سالن سرپوشیده شهید بهشتی پیش‌بینی شده است.

علی‌محمدی با بیان اینکه دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا برای سومین بار طی ۲ سال گذشته در شهرستان شاهرود برگزاری می‌شود، ادامه داد: این دوره به همت کمیته آموزش هیئت فوتبال استان سمنان و شهرستان شاهرود در حال برگزاری است.

دبیر هیئت فوتبال شاهرود ادامه داد: آیین افتتاحیه با حضور منصور بسطامی رئیس کمیته آموزش استان سمنان، حامد سیفی معاون اداره ورزش و جوانان شاهرود، محمد رئیسی مسئول و مصطفی یعقوبیان دبیر کمیته آموزش هیئت فوتبال شاهرود و تعدادی از پیش‌کسوتان شهرستان برگزار شد.

علی‌محمدی با بیان اینکه شهرستان شاهرود دارای استعدادهای فراوانی در رشته فوتسال است، تصریح کرد: برگزاری این نوع کلاس‌های آموزشی موجب تقویت و شکوفایی استعدادها می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از