حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
استاندار سمنان:

دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به حوزه ورزش دارد

دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به حوزه ورزش دارد

استاندار سمنان گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژهای به حوزه ورزش و جوانان دارد و در این راستا اقدامات خوبی در سطح استان سمنان از جمله افتتاح 22 پروژه ورزشی به سرانجام رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ به نقل از روابط‌عمومی استانداری سمنان؛ سید محمدرضا هاشمی در سومین جشنواره ملی تکریم الگوهای برتر حجاب و عفاف در ورزش بانوان استان سمنان که در سالن جلسات الغدیر این نهاد برگزار شد، گفت: از اینکه پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران توسط ورزشکاران استان سمنان به اهتزاز درآمده تشکر می‌کنم. 

استاندار سمنان در ادامه افزود: با توجه به آیه‌های قرآنی مبنی بر اینکه حجاب مصونیت است و همان‌طور که شما ثابت کردید باحجاب هم در مسابقات ورزشی می‌توان شرکت کرد و به مقام قهرمانی رسید. 

این مقام مسئول تأکید کرد: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به حوزه ورزش و جوانان دارد و اقدامات خوبی نیز در سطح استان به سرانجام رسیده است که طی آن بیش از ۲۲ پروژه ورزشی در سطح استان به افتتاح شده است.

وی در نهایت اذعان داشت:  از جامع ورزش و جوانان استان به دلیل حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی و از مدیران این مجموعه به دلیل برگزاری جلسات تبیینی مشارکت قوی تشکر می‌کنم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از