حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
نماینده سابق مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:

پزشکیان از دوران خسارت‌بار روحانی عبرت بگیرد

پزشکیان از دوران خسارت‌بار روحانی عبرت بگیرد

نماینده سابق مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید از دوران خسارت‌بار دولت روحانی عبرت بگیرد، گفت: رئیس‌جمهور منتخب می‌بایست با عبرت از سرگذشت دول گذشته مسیر درست را انتخاب کند.

ابوالفضل حسن‌بیگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به روی‌ کار آمدن دولت چهاردهم، گفت: باید وحدت ملی و همگرایی زیر پرچم ولایت مدنظر و چراغ راه دولت آینده باشد تا به موجب آن اقتدار کشور حفظ شود.

 نماینده سابق مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز جهان می‌داند که جبهه مقاومت و کشورهای اسلامی به برکت ولایت‌فقیه سرپا است، افزود: باید همواره زیر چتر ولایت حرکت کرده و به قانون احترام بگذاریم.

 وی در ادامه تصریح کرد: علت ناراحتی و نارضایتی عده‌ای از مردم به‌علت عملکرد غلط برخی دولت‌های گذشته است.

 حسن‌بیگی با اشاره به اینکه وفاق ملی همواره حقوق همه ملت‌ها از تمام گروه‌ها و حزب‌هاست، اظهار کرد: باید اتحاد و همدلی در معنای واقعی کلمه مدنظر قرار گرفته و همه اقوام و مذاهب در کشور مورد توجه قرار گیرند و  موضوع اتحاد و وفاق تنها درحد شعار خلاصه نشود.

 نماینده سابق مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گروه‌های مختلف به‌دنبال سهم‌خواهی هستند و از شعار رئیس‌جمهور منتخب سوءاستفاده می‌کنند، گفت: پزشکیان باید مراقب باشد که چه افرادی را انتخاب خواهد کرد و در کابینه می‌آورد.

 وی همچنین تصریح کرد: عناصری می‌خواهند خودشان را به دولت تحمیل کنند که امیدواریم پزشکیان به وعده‌ها و قول‌های خود وفادار باشد و فراجناحی و فراحزبی عمل کند.

 حسن‌بیگی با تأکید بر اینکه عناصر شایسته و کسانی که ایران را قبول دارند، مدنظر رئیس‌جمهور منتخب باشند، افزود: دولت قوی می‌تواند ملت و کشور را سربلند کند.

وی بیان کرد: امروز ایران به برکت وجود ولی‌فقیه توانسته همانند یک بازیگر بین‌المللی در سطح دنیا به ایفای نقش بپردازد.

 حسن‌بیگی با بیان اینکه معیار رئیس‌جمهور منتخب باید قانون اساسی باشد، اظهار کرد: رئیس‌جمهور نباید زیر بار تحمیل برخی از احزاب باشد و افرادی که دلبسته به غرب هستند را کنار بگذارد.

 وی همچنین تصریح کرد: امروز دنیا می‌داند که کدخدا مرده و غرب و اروپا در حال ورشکستگی و نابودی است.

 این نماینده ادوار مجلس با اشاره به کارآمدی دولت شهید جمهور، گفت: با وجود گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی  امروز همه دنیا اذعان دارد که شهید رئیسی اقداماتی انجام داد که انقلاب سال ۱۳۵۷ را احیاء و زنده کرد.

 وی افزود: امروز علی‌رغم اینکه قیمت دلار افزایش یافته ؛ ولی وضعیت معیشت مردم بهتر شده است.

 حسن‌بیگی با بیان اینکه جایگاه جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی بهتر شده است، اظهار کرد: فروش نفت و گاز در سطح بین‌المللی افزایش پیدا کرد و تحریم‌ها بی‌اثر شد.

 وی با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری درخصوص الگو قراردادن شهید جمهور گفت: رئیسی اقدامات شایسته‌ای داشت که دشمنان اسلام هم به آن اعتراف کردند.

 این نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور با عبرت از گذشته برای آینده برنامه‌ریزی کند، بیان کرد: اگر دولت چهاردهم بدون توجه به مشکلات کشور در دوران دولت یازدهم و دوزادهم مجدداً از همان افراد در بدنه دولت استفاده کند قطعاً همان شرایط به کشور بازگشته و این موضع موجب عقب‌گرد کشور خواهد شد.

 حسن‌بیگی با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور باید همگام و همراه رهبر انقلاب باشد، اظهار کرد: ملت ایران هم باید از رئیس‌جمهور خود حمایت کنند.

 به گفته وی، رئیس‌جمهور می‌تواند با انتخاب وزرای صادق، شایسته، کارآمد و دلبسته به جمهوری اسلامی به پیروزی بزرگ دست پیدا کند و همانند شهید رئیسی افتخار ایران و جبهه مقاومت شود.

 این نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه مجلس در رأی اعتماد دادن به وزرای پیشنهادی وظیفه بزرگی دارد، گفت: نمایندگان مجلس باید با دقت کارآمدی هریک از افراد را بررسی کرده و وزرایی را انتخاب کنند که کمک‌حال دولت باشند.

 حسن‌بیگی با بیان اینکه رئیس‌جمهور می‌بایست با صدا و سیما همگرایی داشته باشد، گفت: رئیس‌جمهور نباید با رسانه ملی قهر کند که اگر اینگونه باشد واگرایی در کشور ایجاد می‌شود.

 وی همچنین خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور با همدلی و همگرایی مطالبات مردمی را پاسخگو باشد و آن‌ها را دلگرم کند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از