حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
مسئول بسیج فرهنگیان استان سمنان:

بصیرت ملت تهدید را به فرصت تبدیل کرد

بصیرت ملت تهدید را به فرصت تبدیل کرد

مسئول بسیج فرهنگیان استان سمنان گفت: دشمن در برنامه‌های خود فراموش کرده است که ملت ایران جوانان غیرتمند زیادی را برای حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران ازدست‌داده است.

محمد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به اینکه آمریکا دشمنی خود را علیه کشور ایران با طرح‌ها و فتنه‌های مختلفی شروع کرد، گفت: بارها ایران را مورد تحریم قرار داد و از مجامع بین‌المللی برای تهیه قطع‌نامه‌های بین‌المللی علیه ایران استفاده کرد تا بتواند چهره بین‌المللی کشورمان را خدشه‌دار کند.

مسئول بسیج فرهنگیان استان سمنان در ادامه افزود: آمریکا تلاش می‌کند تا جهان متوجه نوع نگرش و سیاست جنایت‌کارانه آنها نشود و با همین روش تمام این جنایات غیراصولی و غیرقانونی توسط آمریکا در جهان صورت‌گرفته است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: یکی از دلایل موفقیت جمهوری اسلامی ایران در تمام بحران‌ها استفاده از تهدیدات به‌عنوان فرصت بوده است و بالابودن سطح سواد و سطح تحلیل جامعه موجب موفقیت و سربلندی کشور شده است.

یعقوبی تصریح کرد: یکی از علل شکست طرح‌های آمریکا به‌ویژه در اغتشاشات استفاده ابزاری از اراذل‌واوباش بود که این اقدام از محبوبیت اجتماعی برخوردار نیست و در این دوران قصد خدشه‌دار کردن اعتقادات ملت را داشتند.

مسئول بسیج فرهنگیان استان اذعان کرد: دشمن در این برنامه‌ها فراموش کرده است که ملت ایران جوانان غیرتمند زیادی را برای حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران از دست‌ داده است.

یعقوبی افزود: در اغتشاشات دشمن قصد داشت همه مردم را به صحنه آورد؛ مساجد، قرآن و مزار شهدا را به آتش کشیدند و مراکز ارزشی و دینی را مورد هدف قرارداد که با بصیرت مردم و سعه‌صدر نیروهای نظامی و انتظامی به پایان رسید.

وی اظهار کرد: دشمن علاوه بر فضای حقیقی در فضای مجازی نیز با حذف پست‌های ارزشی اجازه نمی‌دادند جهان صدا و افکار ملت ایران را بشنود.

مسئول بسیج فرهنگیان استان تصریح کرد: در بحران‌های پیش‌آمده به‌خاطر عدم سواد رسانه‌ای، تعدادی از جوانان در فضای مجازی با گم‌کردن راه دچار آسیب شدند که می‌بایست برای پیشگیری از این صدمات شبکه ملی فضای مجازی را ساماندهی کنیم تا آسیب‌ها به حداقل برسد.

یعقوبی خاطرنشان کرد: در سالگرد اغتشاشات با حکومت مردمی ایران و نگاه ملت به‌ پیش‌بینی‌های رهبری و با حضور مردم در صحنه توطئه‌های آمریکا با شکست مواجه شد و دشمنان باید بدانند به برکت وجود پیر فرزانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در هر نقشه و بحرانی که ایجاد کنند در مقابل ملت ولایت‌مدار ایران شکست خواهند خورد.


انتهای خبر/
 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از