حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/11 شمسی | 2024/07/01 میلادی
معاون خدمات شهری شهرداری سمنان خبر داد:

رفع سد معبر پسماندهای عمرانی در سمنان

رفع سد معبر پسماندهای عمرانی در سمنان

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان گفت: رفع سد معبر مصالح و پسماندهای عمرانی با اخطار به متخلفان ساختمانی در سطح شهر سمنان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، محسن مداح با اشاره به اینکه در راستای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان با متخلفان ساختمانی که با دپوی پسماند و مصالح ساختمانی در معابر و گذرهای عمومی موجب سد معبر و دشواری در تردد عابران پیاده و سواره می‌شوند، گفت: توسط واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سمنان طبق قانون برخورد می‌شود و این برخورد با تخلفات در حال انجام است.

 

وی افزود: طبق تبصره «یک» ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، سد معابر عمومی، اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از آن‌ها برای کسب یا سکونت ممنوع است و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن مذکور به وسیله مأموران خود اقدام کند، ضمن اینکه قانون به شهرداری اختیار می‌دهد با این خاطیان برخورد کند و وارد عمل شود.

 

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: واحد ساماندهی پسماندهای عمرانی و ساختمانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان نیز به واسطه مخازن ویژه جمع‌آوری و حمل پسماندهای ساختمانی، روش صحیح جمع‌آوری و انتقال نخاله‌های ساختمانی را برای جلوگیری از انسداد معابر و اهتمام به مسئله پاکیزگی محیط زیست شهری مشخص کرده‌اند.

 

منبع:خبرگزاری ایمنا

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از