حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/25 شمسی | 2024/10/16 میلادی
خاورمیانه جدید از دل مقاومت شکل می‌گیرد
فرمانده سپاه ناحیه سرخه:

خاورمیانه جدید از دل مقاومت شکل می‌گیرد

فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: پیروزی نهایی با مستضعفان و مظلومان جهان است و قطعاً خاورمیانه جدید با محاسبات قدرت مقاومت اسلامی شکل می‌گیرد.

محمدمهدی ادهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به تحولات و جنگ‌افروزی اخیر رژیم صهیونیستی گفت: حضور در میدان نبرد و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی نیاز به آمادگی رزمی و دفاعی دارد و می‌بایست برای این مهم از امروز خود را آماده کنیم.

وی  در ادامه افزود: دشمن از اتحاد و همبستگی ملت ایران هراس دارد و قطعاً این اتحاد و آمادگی، جرأت تجاوز را از دشمن سلب می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه با اشاره به محاسبات غلط دشمن توضیح داد: اگر دشمن احساس کند بین مردم و نظام فاصله و اختلاف وجود دارد در آن هنگام  جرأت تجاوز به خاک ایران را پیدا می‌کند، اما اگر همه پای کار انقلاب باشند این اتحاد موجب می‌شود دشمن دست از پا خطا نکند. 

این مقام مسئول با اشاره به پایان حکمرانی آمریکا در منطقه تصریح کرد: تبیین مسیر درست امامین انقلاب سبب شد حکمرانی آمریکا و در حال حاضر رژیم منحوس صهیونیستی در منطقه از بین برود.

وی  با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ایران را از مسیر تحولات جهانی حذف کند، ابزار داشت: از بین بردن اتحاد چین و ایران و روسیه  در معاملات بین‌المللی هدف دشمن است.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه افزود: آمریکا به‌دنبال تجزیه عراق، سوریه، عربستان، پاکستان است تا با کوچک‌شدن این کشورها قدرت اسرائیل بر منطقه افزایش یابد.

ادهم با تأسی به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل خاورمیانه جدید توسط آمریکا و داعش افزود: حضرت آقا در یکی از سخنرانی‌های خود فرمودند خاورمیانه جدید در حال تولد است؛ ولی چیزی که ما می‌گوییم نه چیزی که شما تصور کرده بودید.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه با اشاره به نوید خداوند در خصوص پیروزی و سیطره مستضعفان بر جهان گفت: نبرد روزبه‌روز سخت‌تر خواهد شد و انسان‌های بزرگ‌تری به شهادت خواهند رسید؛ ولی در نهایت پیروزی با مظلومان جهان است.

 این مقام مسئول در نهایت عنوان کرد که ملت ما پیرو مکتب امام حسین (ع) است و از شهادت باکی ندارد و این را باید دشمن بداند که هرگز با کشتن ما نمی‌تواند به اهداف شوم خود برسد. 

انتهای خبر/

 

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از