حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود:

روز قدس، فرصت نمایش انسجام اسلامی است

روز قدس، فرصت نمایش انسجام اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شاهرود گفت: روز قدس، بهترین فرصت برای نمایش اتحاد، اقتدار و انسجام اسلامی در بین تمامی مسلمانان جهان است.

عبدالله یونسیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ ضمن بیان اینکه امروز دشمن از اتحاد و انسجام مسلمانان هراس دارد و در تلاش است تا مانع قوت این اتحاد شود، گفت: روز قدس، بهترین زمان برای اعلام حمایت امت اسلامی از مردم مظلوم فلسطین و نمایش اتحاد، اقتدار و انسجام اسلامی در بین تمامی مسلمانان جهان است.

بنا به گفته یونسیان، رژیم صهیونیستی همچون انگلی است که با پول کشورهای عربی در حال جنایت علیه ملت مظلوم فلسطین است و اگر این کشورها به عمق پلید این رژیم جنایت‌کار پی برده و مطامع آنها را دریابند، قطعاً سرمایه کشور و مردم خودشان را خرج این رژیم جنایت‌کار نخواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود افزود: روز قدس فرصت مناسبی است تا ملت‌های مسلمان با راهپیمایی بر علیه رژیم صهیونیستی اتحاد و انسجام اسلامی خود را به رخ کشورهای بیگانه به‌خصوص استکبار جهانی بکشند.

یونسیان، روز قدس را روز تقویت حمایت ملت ایران از مردم فلسطین اعلام کرد و ابراز داشت: این روز، روزی است که ملت ایران با راهپیمایی گستره، خشم خود را از عملکرد رژیم صهیونیستی در برابر ملت مظلوم فلسطین به نمایش جهانیان می‌گذارد.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و انزجار مردم از این رژیم جنایت‌کار تصریح کرد: با اتحادی که در بین مسلمانان جهان در این روز به وجود می‌آید، این رژیم  متوجه می‌شود که منافعش در منطقه در خطر است و زوالشان نزدیک‌تر می‌شود.

وی اظهار کرد: سردمداران رژیم صهیونیستی از نفرت غالب مردم جهان نسبت به جنایاتشان آگاه‌اند ولی همچنان از استقلال و آزادی فلسطین وحشت دارند و نخواهند گذاشت ملت فلسطین در آرامش باشند.

بنا به گفته این مقام مسئول، مردم ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری، امسال باشکوه‌تر از هر سال در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد و پاسخ کوبنده‌ای به جنایات رژیم اشغالگر قدس خواهند داد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از