حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

روز قدس امسال دشمن‌شکن خواهد شد

روز قدس امسال دشمن‌شکن خواهد شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت:راهپیمایی روز قدس امسال باتوجه‌به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی با صلابت و اقتدار برگزار خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس خرمیان با اشاره به برگزاری راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس در استان سمنان گفت: این راهپیمایی باتوجه‌به جنایت دو روز گذشته اسرائیل در کنسولگری ایران در سوریه، حال و هوای ویژه‌ای خواهد داشت.

وی روز قدس را یادگار گران‌قدر امام خمینی (ره) و نشان‌دهنده درایت و آینده‌بینی ایشان دانست و افزود: راهپیمایی روز قدس جمعه در شهر سمنان از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان امام رضا (ع) به سمت مصلای نمازجمعه برگزار می‌شود.

این مقام مسئول ضمن دعوت از آحاد مردم استان برای حضور در این راهپیمایی مهم و سرنوشت‌ساز، گفت: راهپیمایی روز قدس در شهر شاهرود از مسجد موسی بن جعفر (ع) بلوار مصطفی خمینی (ره) تا مصلای بزرگ پیامبر اعظم (ص) و رأس  ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌شود.

خرمیان با بیان اینکه مردم دامغان راهپیمایی روز قدس را جمعه ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان شهدا به سمت مصلای نمازجمعه برگزار خواهند کرد، ابراز داشت: در میامی این راهپیمایی ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان امام رضا (ع) تا مسجد جامع برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در گرمسار ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان انقلاب تا مسجد جامع برگزار خواهد شد، بیان کرد: مردم شهرستان مهدی‌شهر ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه از میدان امام رضا (ع) به سمت حسینیه المهدی (عج) راهپیمایی خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه مراسم راهپیمایی روز قدس در آرادان هم از ساعت ۱۱ در میدان امام خمینی (ره) آغاز می‌شود و تا مسجد صاحب‌الزمان (عج) میعادگاه نمازجمعه ادامه خواهد داشت، گفت: در سرخه نیز مراسمی از ساعت ۱۰:۳۰ از میدان ولیعصر (عج) تا حسینیه شهدا برگزار می‌شود.

خرمیان از تدارک برنامه‌های مختلف مانند ایستگاه نقاشی، ایستگاه سلامت، احکام شرعی و… در راهپیمایی روز قدس در سراسر استان خبر داد و بیان کرد: راهپیمایی سال جاری به‌واسطه جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس در غزه و همچنین ترورهای رژیم تروریستی صهیونیستی در سوریه علیه مقامات ایرانی، حال و هوای ویژه‌ای خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از