حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
امام جمعه آرادان:

رژیم صهیونیستی به وحشت افتاده است

رژیم صهیونیستی به وحشت افتاده است

امام جمعه آرادان گفت: رژیم صهیونیستی نسبت به انتقام سخت ایران به وحشت افتاده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جلیل شریفی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به مسئله مهم مجازات قاتلان شهدای غزه و خصوصاً شهید هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش قهرمان حماس، گفت: این جنایت غیرقابل اغماض است، وقتی مهمان یک کشور را اینگونه به شهادت برساند. 

امام جمعه شهرستان آرادان در ادامه افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پیام تسلیت خود خون‌خواهی این شهید را طلب کردند و فرمودند بر ما لازم است که انتقام این شهید را بگیریم. 

وی با بیان اینکه همه مردم می‌دانند که زمان و مکان این انتقام از سوی مسئولان شورای امنیت ملی و مقام عظمای ولایت تدبیر خواهد شد، افزود: کسی عجله و قضاوت نادرست نکند.

شریفی‌نیا تصریح کرد: اولین مجازات و انتقام همین ایجاد وحشت و نگرانی در رژیم کودک‌کش صهیونیستی است که خواب را از چشمان آنان گرفته است. 

وی به رفتار آمریکا برای واسطه قرار دادن برخی کشورها مانند عمان، قطر و مصر برای میانجی‌گری که ایران از انتقام صرف نظر کند اشاره کرد و افزود: البته که مسئولان جمهوری اسلامی ایران این مسئله را رد کردند؛ چرا که انتقام را دستور از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حق مسلم خود می‌دانند.

شریفی‌نیا در پایان به دستور ولایی صادر شده از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد دولت چهاردهم یعنی پزشکیان مبنی بر اینکه باید از این دولت حمایت شود اشاره کرد و گفت: این سخن حضرت آقا با تأکید خاصی همراه بود، البته نباید دفاع واقع‌بینانه و نقد منصفانه را فراموش کنیم مانند اینکه چرا فلان شخص در فلان جایگاه قرار داده شده است. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از