حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/25 شمسی | 2024/10/16 میلادی
رژیم صهیونیستی عامل ایجاد اختلاف در منطقه
کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

رژیم صهیونیستی عامل ایجاد اختلاف در منطقه

کارشناس مسائل سیاسی گفت: رژیم صهیونیستی هدفش فقط اشغال فلسطین نیست بلکه عامل اصلی ایجاد اختلاف در منطقه است.

امیدرضا ستاری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به عملیات «وعده صادق 2» گفت: این عملیات غرورآفرین ضعف و حقارت رژیم جنایتکار صهیونیستی را برای دنیا به نمایش گذاشت.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه محاسبات دشمنان اسلام همیشه اشتباه و بر اساس معادلات دنیوی بوده است، افزود: برخلاف کافران که همه امور را بر اساس عقل ناقص و محاسبات دنیوی پیش می‌برند، رزمندگان جریان مقاومت با توکل و اتکا به قدرت بی‌انتهای الهی، تمام معادلات و‌ محاسبات دشمن را به هم می‌ریزند و با کم‌ترین امکانات بر دشمن تا بُن دندان مسلح پیروز می‌شوند.

وی همچنین تصریح کرد: رژیم بعثی نیز بر اساس همین توهمات و اتکا به حمایت قدرت‌های دنیا تصور می‌کرد ایران را ظرف چند روز اشغال خواهد کرد، اما بعد از هشت سال، آن شکست را از رزمندگان اسلام متحمل شد.

ستاری با اشاره به جنگ ۸۰ساله رژیم صهیونیستی در فلسطین بیان کرد: رژیم غاصب نیز با محاسبات غلط خود تصور می‌کرد که با جنگ‌ اخیر، ماجرای فلسطین را برای همیشه پایان خواهد داد، اما به برکت مجاهدت و ایستادگی رزمندگان جبهه مقاومت، با شکست بزرگ و غیرقابل ترمیمی مواجه شد.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی می‌خواست فلسطین را کاملاً نابود و آن را تبدیل به کشور اسرائیل کند، اظهار کرد: مظلومیت، مقاومت و‌ حقانیت مردم فلسطین باعث شد که سازمان ملل به‌اتفاق آرا، کشور مستقل فلسطین را به رسمیت بشناسد.

وی در ادامه افزود: رژیم سفاک صهیونیستی در پی آن بود که حماس را نابود کند این در حالی است که مقامات اسرائیلی امروز اعتراف می‌کنند که تفکر و ایدئولوژی حماس در بین همه مردم گسترش پیدا کرده و حمایت مردم فلسطین از رزمندگان مقاومت بیش‌تر شده است.

ستاری با بیان اینکه تا پیش از این رژیم صهیونیستی در یک جبهه با حماس می‌جنگید، بیان کرد: امروز به اعتراف نتانیاهو این نبرد به ۶ جبهه گسترش یافته است.

این کارشناس سیاسی ابراز کرد: رژیم جعلی صهیونیستی به‌دنبال بازگرداندن شهرک‌نشینان در مناطق مرزی به خانه‌هایشان بود و امروز با گسترش ناامنی در تمام اراضی اشغالی بسیاری از شهرها خالی از سکنه شده‌اند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با جنایت‌های گسترده و تحمیل خسارت به زیرساخت‌ها به‌دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و جریان مقاومت بودند، اظهار کرد: امروز بنا به اعتراف وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، خودشان دچار جنگ داخلی و اعتراضات گسترده علیه سران رژیم هستند.

ستاری در ادامه افزود: حمایت از مردم فلسطین که روزی محدود در جغرافیای ایران بود، امروز در کل کشورهای جهان و حتی در بین جامعه نخبگانی و دانشگاهی آمریکا صورت می‌گیرد.

 وی با بیان اینکه هدف اصلی رژیم صهیونیستی فقط اشغال فلسطین نیست، بلکه اِشغال فلسطین مقدمه‌ای برای اِشغال کل کشورهای منطقه و سرمایه‌های آن‌ها است، بیان کرد: عقل اقتضا می‌کند برای امنیت مردم ایران، این دشمن جنایتکار را در همان محل پیدایش، زمین‌گیر و نابود کنیم و اجازه ندهیم که جنگ به درون کشور کشیده شود.

به گفته این کارشناس سیاسی، به برکت صبر و ایستادگی و مقاومت مردم منطقه قطعاً در آینده نزدیک شاهد ریشه‌کن شدن این غده سرطانی و صلح و امنیت در منطقه و‌ جهان خواهیم بود.

انتهای خبر/

 

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از