حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
طی مراسمی؛

سرپرست فنی‌ و حرفه‌ای استان سمنان منصوب شد

سرپرست فنی‌ و حرفه‌ای استان سمنان منصوب شد

طی مراسمی محمود فیض به عنوان سرپرست جدید اداره کل فنی و حرفه ای استان سمنان معرفی و جایگزین محمد مهدی زینتی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ طی مراسمی همزمان عصر یکشنبه سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای استان سمنان منصوب شد در این مراسم که با حضور معاون فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد، محمود فیض حکم سرپرستی خود را دریافت کرد.

 

وی به جای محمد مهدی زینتی به عنوان سرپرست فنی و حرفه‌ای استان سمنان منصوب شد. فیض در چهار سال اخیر، چهارمین مدیرکل و سرپرست فنی و حرفه‌ای استان سمنان است که به این سمت منصوب می‌شود.

 

قبل از وی منصوری، شاهچراغی و زینتی مسئولان این اداره کل بودند که همین تغییر و تحولات بسیار زیاد و همچنین عدم ثبات مدیریتی نگرانی‌ها پیرامون این مجموعه مهم و مؤثر در اشتغال استان، افزایش داده است.

 

فیض قبل از این معاون اداری و پشتیبانی و فرمانده بسیج فنی و حرفه‌ای استان سمنان بوده است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در مراسم معارفه سرپرست جدید فنی و حرفه‌ای سمنان خواستار پیگیری اخذ اعتبارات در سفر دوم هیئت دولت به استان سمنان برای مجموعه فنی و حرفه‌ای شد و گفت: در این سفر می‌توان بخشی از کمبود اعتبارات را جبران کرد.

 

امیر میمنت‌آبادی با بیان اینکه اخذ اعتبارات تأثیر بسزایی در گسترش آموزش‌های مهارتی در سراسر استان سمنان خواهد داشت، ابراز کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای می‌تواند نیروی کار ماهر مورد نیاز استان سمنان را تأمین کند و از این بابت اهمیت دارد.

 

وی با بیان اینکه مشکل نیروی کار و خلأ نیروی انسانی ماهر در همه نقاط کشور وجود دارد و فنی و حرفه‌ای می‌تواند آن را پر کند، گفت: درصد قابل توجهی از ورودی کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در کشور، خروجی دانشگاه‌ها هستند.

انتهای خبر/
 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از