حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/18 شمسی | 2024/07/08 میلادی
رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات‌عالیات استان سمنان:

سمنانی‌ها در بازسازی عتبات پیشتاز هستند

سمنانی‌ها در بازسازی عتبات پیشتاز هستند

رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات‌عالیات استان سمنان گفت:جمع‌آوری نذورات بازسازی و توسعه عتبات‌عالیات استان سمنان نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته و خوشبختانه شاهد هستیم که مردم سمنان سهم خوبی از کمک به عتبات‌عالیات دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ جبار دوست‌محمدیان ضمن بیان اینکه جمع‌آوری نذورات بازسازی و توسعه عتبات‌عالیات استان سمنان نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است، گفت: خوشبختانه شاهد هستیم که مردم نیک‌اندیش و متدین استان سهم خوبی از کمک به عتبات‌عالیات دارند.

وی افزود: ساخت درب حرم امامین عسگرین (ع) یکی از مهم‌ترین طرح‌های ستاد بازسازی عتبات استان بود که در مرکز استان سمنان صورت گرفت، افزود: این درب تقریباً تکمیل شده و قرار است که طی مراسم معنوی به سامرا ارسال شود.

رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات‌عالیات استان سمنان بیان کرد: سقاخانه در امامزاده سید محمد (ع) سامرا نیز از دیگر طرح‌های در دست‌ساخت در ستاد عتبات استان است که اولین بخش آن در نیمه شعبان سال قبل به بهره‌برداری رسید و امسال نیز دومین بخش آن در نیمه شعبان افتتاح می‌شود.

دوست‌محمدیان صحن عقیله بنی‌هاشم حرم امام حسین (ع) و کاشی‌کاری آن را دیگر سهم مردم استان سمنان از بازسازی عتبات دانست و تأکید کرد: هر عدد کاشی برای این صحن ۲۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و مردم می‌توانند در بازسازی آن سهیم باشند.

وی با بیان اینکه گردهمایی رابطین و خادمان افتخاری ستاد بازسازی و توسعه عتبات‌عالیات در سراسر استان به‌صورت شهرستانی در حال برگزاری است، تأکید کرد: هدف از این گردهمایی‌ها افزایش هم‌افزایی و هماهنگی در مجموعه ستاد بازسازی عتبات است.

منبع:خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از