حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/08/01 شمسی | 2024/10/22 میلادی
شهادت خللی در مسیر مقاومت ایجاد نمی‌کند
امام جمعه آرادان:

شهادت خللی در مسیر مقاومت ایجاد نمی‌کند

امام جمعه آرادان گفت: شهید یحیی سنوار از رهبران برجسته و غیور مقاومت است، و قطعاً این شهادت خللی در مسیر جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی  پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جلیل شریفی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان با اشاره به حوادث در غزه و جنوب لبنان گفت: قسمتی از جنوب لبنان در حال تخریب است؛ اما جز غرور و حماسه و ایثار و مقاومت چیز دیگری را نمی‌توان دید. 

وی  در ادامه با باین اینکه  شهید یحیی سنوار از رهبران برجسته و غیور مقاومت است، افزود: قطعاً این شهادت خللی در مسیر جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد.

امام‌ جمعه آرادان در ادامه ضمن تأکید بر مأنوس بودن رئیس‌جمهور با نهج‌البلاغه و قرآن تصریح کرد: باید رئیس‌جمهور مراقبت کند مسائلی موجب تیرگی کارنامه وی نشده و مردم نسبت به عملکردش مأیوس و ناامید نشوند.

شریفی‌نیا با اشاره به انتشار کاریکاتور توهین‌آمیزی  در روزنامه هم‌میهن و مورد استهزا قرارگرفتن ایوب پیامبر بیان کرد: از رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس درخواست داریم در این مورد ورود کرده و به وزیر ارشاد تذکر جدی بدهند.

وی در ادامه به نقش بسیار مهم مطبوعات اشاره کرد و افزود: نباید ارزش‌ها و اصول اساسی ما که انبیا، پیامبران، شهدا و اسلام هستند شکسته شود.

شریفی‌نیا در نهایت از تلاش‌های نماینده مردم گرمسار و آرادان برای پیگیری مطالبه حقابه کشاورزان آرادانی از رئیس قوه قضائیه تقدیر کرد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از