حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/13 شمسی | 2024/10/04 میلادی
شهید سید حسن نصرالله نماد مقاومت بود
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان:

شهید سید حسن نصرالله نماد مقاومت بود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت: سید حسن نصرالله نماد مقاومت بود که شهادتش افتخاری بزرگ برای اسلام، انقلاب اسلامی و محور مقاومت است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی در نشست برخط بصیرتی با اشاره به شهادت دبیرکل حزب‌الله گفت: سید حسن نصرالله و جمعی از رزمندگان محور مقاومت به‌دست رژیم غاصب صهیونیستی در ضاحیه بیروت به‌ فیض شهادت نائل آمدند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه سید حسن نصرالله نماد جبهه مقاومت بود، افزود: شهید سید حسن نصرالله عالم وارسته و مجاهدی بود که به مدت ۳۰ سال حزب‌الله را هدایت و راهبری کرد.

وی با بیان اینکه دبیرکل حزب‌الله در راه دفاع از آرمان قدس و مقاومت اسلامی به شهادت رسید، اظهار کرد: شهادت سید حسن نصرالله افتخاری بزرگ برای اسلام، انقلاب اسلامی و محور مقاومت است و مطمئناً خون شهید باعث مقاومت بیش‌تر حزب‌الله و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد. 

دیباجی با تأکید بر اینکه قطعاً راه مقاومت، راه پیروزی است، اظهار کرد: خون شهدا، نهال مقاومت را آبیاری می‌کند و هر روز ریشه‌های این نهال‌ عمیق‌تر می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه رژیم جنایتکار صهیونیستی ۸۵ تن بمب را برای  شهادت دبیرکل حزب‌الله استفاده کرد، گفت: این بمب‌ها نشان از قدرت نیست و از سر استیصال بوده؛ چرا که حزب‌الله قائل به شخص نیست و اثر خون شهید نصرالله می‌تواند مؤثر باشد.

وی همچنین تصریح کرد: زمان هرچه می‌گذرد تقابل بین حق و باطل بیش‌تر و میدانی‌تر می‌شود که باید با هوشیاری در مقابل استکبار جهانی ایستاد،  چرا که تحریم‌ها و شهادت‌ها مسلمانان جهان را سست نخواهد کرد.

دیباجی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از ایران می‌ترسد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان کانون مقاومت است و نابودی رژیم جعلی صهیونیست نزدیک خواهد بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمنان در برابر اراده پولادین ملت‌های منطقه و مجاهدان راه حق و محور مقاومت هیچ غلطی نمی‌توانند کنند، افزود: پیروزی نهایی از آن جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و غزه خواهد شد و خون پاک شهدا هدر نخواهد رفت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از