حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
امام جمعه سرخه:

شهید رئیسی تحول اساسی در جامعه ایجاد کرد

شهید رئیسی تحول اساسی در جامعه ایجاد کرد

امام‌ جمعه سرخه گفت: شهید رئیسی با خدمات ارزنده خود تحول اساسی در جامعه ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی اشرف در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سرخه با اشاره به مناظره‌های اخیر نامزدهای ریاست‌جمهوری گفت: در مناظره‌ها، گفتگوها و تبلیغات انصاف به خرج داده شود و کاندیداها طوری صحبت نکنند که کلیت نظام، زحمات نظام در طول این ۴۴ سال زیر سوال رود.

امام‌ جمعه سرخه با اشاره به سیره و روش عملی شهید جمهور در دوران خدمتش، افزود: وی در دوران مسئولیت خود تحولاتی را ایجاد کرد، تحول اول، تحول رویکردی بود چراکه ما معتقدیم انقلاب اسلامی، رویکرد ایران مستقل و نه شرقی و نه غربی‌ است.

وی با اشاره به عملکردهای درخشان دولت شهید رئیسی، بیان کرد: تحول دوم، تحول عملکردی است و رئیس جمهور شهید در دوران ریاست خود خدمات بسیاری را انجام داد و مسیر حرکت را در جهت خدمت‌رسانی به آحاد جامعه انتخاب کرد. 

اشرف تصریح کرد: برخی مسائل معطل مانده به سرانجام رسید همچون رتبه‌بندی معلمان که حل شد و این برنامه و پروژه‌ها همچنان با قدرت در طول این ۴۰ روز بعد از شهادت هم ادامه دارد.

وی با اشاره به عمق فهم راهبردی شهید رئیسی در دوران خدمت خود بیان کرد: شهید جمهور درک عمیقی نسبت به معارف اسلامی داشت و طبق دستورات مقام معظم رهبری و در مسیر ولایت حرکت می‌کرد. 

اشرف با اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات هشتم تیرماه و اهمیت حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی‌، عنوان کرد: خداوند در سوره عصر می‌فرمایند: «و تواصوا بالحق و تواصوا باصبر»، مؤمن باید خودش مؤمن باشد و هم دیگران را به ایمان توصیه کند و وظیفه دعوت دیگران به مشارکت در انتخابات وظیفه مهمی است و همه ما امروز باید ضمن تبیین این مهم، اطرافیان خود را به حضور در پای صندوق‌های رأی‌ دعوت کنیم.

خطیب جمعه سرخه با اشاره به وقوع سیل اخیر و بارش تگرگ و خسارت‌های ناشی از آن به کشاورزان و باغ‌داران سرخه خاطرنشان کرد: طبق گزارش رسمی جهاد کشاورزی گاهی بر اثر حوادث، کشاورزان بیش از ۹۰ تا ۹۵ درصد محصولات خود را از دست می‌دهند که خسارت سنگینی است و به دنبال این واقعه کشاورزان شهرستان بسیاری از محصولات خود را از دست داده و متحمل خسارت‌های سنگینی شدند.

اشرف افزود: از استاندار و مسئول مدیریت بحران استان درخواست داریم تا توجه ویژه‌ای به شهرستان داشته و اقدامات لازم در جهت اصلاح خسارت‌ها انجام دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از